Uudet Maybelline Dr Rescue -kynsienhoitotuotteet

UUDET MAYBELLINE DR RESCUE –KYNSIENHOITOTUOTTEET

Suomessa jopa 58 % kynsilakkoja käyttävistä naisista kertoo käyttävänsä päällyslakkoja* ja
43 % käyttää myös aluslakkoja. Alus- ja päällyslakat ovat tärkeä osa kauniin ja kestävän manikyyrin saavuttamista, mutta tuotteet ovat usein tylsiä eivätkä kovinkaan inspiroivia. Uudet, värikkäät Maybelline Dr. Rescue –kynsienhoitotuotteet muuttavat pelin hengen! Kynsienhoito on viimein hauskaa ja helppoa. *Make-up U & A 2013

Uusi Maybelline Dr. Rescue Color Protect –päällyslakka on erittäin joustava.

Päällyslakka tekee kynnestä paksumman näköisen ja antaa sille geelimäisen lopputuloksen sekä hohtavaa kiiltoa. Päällyslakka takaa kestävän lakkauksen ja kauniin, viimeistellyn manikyyrin

YKSINKERTAISTA JA HELPPOA: DR. RESCUE ALL-IN-ONE -ALUS- JA PÄÄLLYSLAKKA

Uusi Maybelline Dr. Rescue All-In-One –alus- ja päällyslakka, tuote, joka tekee kaiken, mitä kaunis manikyyrisi tarvitsee. Tuotetta voi käyttää aluslakkana sekä päällyslakkana ja lakan koostumus auttaa vahvistamaan kynttä. Helppo ratkaisu laiskemmillekin!

Maybelline Dr. Rescue Color Protect Top Coat –päällyslakka, EAN30116238

Maybelline Dr. Rescue All-in-One -alus- ja päällyslakka, EAN30116252

Uusien Maybelline Dr. Rescue –kynsienhoitotuotteiden suosituskuluttajahinta-arvio on 5,90 €.

Tuotteet ovat saatavilla huhtikuussa 2015.

Lisätietoja: tarja.kuusela@loreal.com

• meikit
  • kynnet
  • kynsien hoitotuotteet
  • maybelline

Tänä vuonna 100 vuotta täyttävä Maybelline New York on maailman meikkibrändi nro 1 ja sitä myydään yli 100 maassa. Maybelline New Yorkin missio on tarjota innovatiivisia, helppokäyttöisiä ja konstailemattomia tuotteita jokaiselle naiselle. Tämä toteutuu yhdistämällä teknologisesti edistykselliset koostumukset, trendikkyys ja ripaus New York City -asennetta. Brändi on New Yorkissa pidettävän Mercedes-Benz Fashion Week -tapahtuman sekä kahdeksan muun kansainvälisen muotiviikon virallinen meikkisponsori. Lue lisää www.maybelline.com. Maybe she’s born with it. Maybe it’s Maybelline.