VALMISTAUDU Shokkiin –YSL 2017

Arvioidut kuluttajahinnat

Yves Saint Laurent Black Opium Floral Shock EdP Légère
Shokeeraavan energinen ja raikas tulkinta Black Opium -tuoksusta.
30 ml 59,00€
50 ml 80,00€

Yves Saint Laurent
Mascara Volume Effet Faux Cils The Shock
Äärimmäisen tuuheuttava, intensiivisen lopputuloksen antava maskara. Saatavilla kaksi sävyä. 33,00€
Ensimmäinen toimitusviikko 2/2017

SOKKITAKTIIKKAA
UUTTA JA YLLÄTTÄVÄÄ

Black Opium Floral Shock– Henkeäsalpaavan aistillinen elämys; kirpeän raikas tuulahdus, joka herättää kiinnostuksen. Herkullisen vastustamaton tuoksu on uusi hienostuneen viileä versio Black Opiumista.

Mascara Volume Effet Faux Cils THE SHOCK – Tumma, intensiivinen ja lumoava – The Shock -maskara tekee ripsistä ennennäkemättömän dramaattiset ja näyttävät jo yhdellä harjanvedolla. Upean tuuheat ja pitkät ripset ja hypnoottinen, rohkean sensuelli katse.

Edie Campbell, Black Opium -tuoksukampanjoiden tähti, on jälleen parrasvaloissa – tällä kertaa sekä uuden Black Opium Floral Shock Eau de Parfum -tuoksun että Mascara Volume Effe tFaux Cils THE SHOCK -maskaran keulakuvana.

KIEHTOVAT KOOSTUMUKSET

Black Opium Floral Shock– Ainutlaatuinen tuoksu, jossa alkuperäisestä Black Opiumista tuttu kahvin vivahde. Black OpiumFloralShock lumoaa jännittävällä yhdistelmällään auringonpaahteista erotiikkaa ja raikasta viileyttä.

Virkistävässä ja makeassa latvatuoksussa erottuvat hurmaava freesia, pehmeän sitruksinenbergamotti ja hento ja herkullinen päärynä. Sydäntuoksu lumoaa sensuellilla gardenialla ja makealla appelsiininkukalla. Lämmin kuin ikkunan läpi helottava talvinen aurinko – yhtä aikaa lohdullinen ja aistikas.

Pohjatuoksussa aistihermoosi iskee šokkina jääkylmän espressokahvin vivahde – alkuperäisen Black Opium -tuoksun kantava voima – jota saattelee viettelevä, salaperäinen valkoinen myski. Kuin kirkas valkoinen valo, viileänä ja mysteerisenä, tuoksuharmonia tarjoaa välittömän aistinautinnon. Vastustus on turhaa; tuoksu vetää puoleensa vääjäämättömästi.

Mascara Volume EffetFauxCils THE SHOCK – Inspiraatio: kostean, karhean asvaltin paksu musta pinta. Unelma: ainutlaatuinen patentoitu koostumus.

Uuden maskaran koostumus, joka on paksumpaa kuin missään YSL Beauté -maskarassa aiemmin, levittyy ripsille vaivattomasti paakkuuntumatta, ja sitä on helppo kerrostaa. Dramaattista volyymia ripsien tyvestä kärkeen. Saatavana on kolme sävyä: NoirAsphalte – syvä mattamusta, Bleu Underground – savuinen tummansininen ja Bourgogne Brut – syvä mustaan taittuva punaruskea.

Koostumusta on helppo työstää ja kerrostaa; maskarakerrokset ”sulautuvat” toisiinsa tehden ripsistä tuuheat ja hyvin erotellut.

Uusi pitkäkestoinen ja helppokäyttöinen luottomaskara sofistikoituneille kaupunkilaisille.

Nerokas harja on tavallista leveämpi ja muodoltaan symmetrisen kaareva, ja se sisältää uuden innovaation – neljä maskarasäiliötä. Joka kerta kun harja työnnetään hylsyyn, säiliöt täyttyvät koostumuksella. Joka harjanvedolla ripset peittyvät juuri sopivalla määrällä koostumusta, ja voit tehdä ripsistäsi juuri niin tuuheat kuin haluat. Šokkivolyymiä katseeseen.

• meikit
  • maskara