Virkistävä Kiehl's Turmeric & Cranberry Seed Energizing Radiance Masque -naamio

Virkistää ja kirkastaa ihoa

Arvioitu kuluttajahinta: 34€, 75ml

LATAA IHOSI TÄYTEEN VÄLITÖNTÄ HEHKUA

Kiehl’s esittelee uuden naamiokoostumuksen, joka virkistää ja kirkastaa ihoa ja antaa sille tervettä hehkua.

Syyskuu, 2015 New York, NY Vuodesta 1851 lähtien Kiehl’s on hankkinut ympäri maailmaa parhaita ainesosia, joista on vuosien mittaan luotu lukemattomia tehokkaasti ihoa hoitavia koostumuksia. Tutkimuksen mukaan 70 % yhdysvaltalaisista, 64 % japanilaisista, 62 % ranskalaisista ja 46 % kiinalaisista naisista pitää sameutta suurimpana iho-ongelmanaan*, joten Kiehl’sin kemistit valjastivat tehokkaiden ainesosien asiantuntemuksensa erityisesti näiden naisten tarpeisiin ja loivat UUDEN Turmeric & Cranberry Seed Energizing Radiance Masque -naamion. Koostumus toimii kuin ”pikakasvohoito” kirkastaen sameaa, väsynyttä ihoa ja antaen sille energiaa ja tervettä, ruusuista hehkua. Muun muassa karpaloa ja kurkumaa sisältävä virkistävä kasvonaamio auttaa parantamaan näkyvästi ihon kokonaisilmettä. Lisäksi koostumuksen sisältämät murskatut karpalonsiemenet kuorivat ihoa kevyesti ja tekevät siitä sileämmän, kirkkaamman ja heleämmän näköisen.

*L’Oreal-kuluttajatutkimus

Nyt Kiehl’s esittelee uuden Turmeric & Cranberry Seed Energizing Radiance Masque -naamion, joka virkistää ja kirkastaa sameaa ja väsynyttä ihoa ja antaa iholle luonnollista tervettä hehkua. Kiehl’sin kemistit valitsivat koostumukseen seuraavat upeat ainesosat, joiden käytöllä on vuosituhantiset perinteet.

Kurkumauute: Inkiväärikasveihin kuuluvaa kurkumaa on kautta aikojen käytetty intialaisessa, kiinalaisessa ja egyptiläisessä lääketieteessä. Kurkumaa on hyödynnetty eri muodoissa ihon parantamiseen tai rauhoittamiseen. Lisäksi tämä tehokas aine tunnetaan luonnollisena puhdistajana, joka poistaa kuona-aineita ihosta. Sillä tiedetään myös olevan antioksidanttisia, antiseptisia ja talintuotantoa tasapainottavia ominaisuuksia. Kurkumaa on myös käytetty ihon epäpuhtauksien hoitamiseen ja ihon heleyttämiseen.Kiehl’sin uutuuskoostumuksessa Kurkumauutteen on osoitettu kirkastavan sameaa ja väsynyttä ihoa ja antavan iholle tervettä hehkua.

Karpalo: Tämä marja sisältää runsain mitoin antioksidantteja, ja naamioon lisätyt murskatut karpalonsiemenet auttavat kuorimaan ihoa. Iho tuntuu uudistuneelta ja näyttää virkeältä ja heleältä.

KULUTTAJAT IHASTUIVAT KIEHL’SIN UUTUUSNAAMIOON

Kuluttajatutkimuksessa* Kiehl’s Turmeric & Cranberry Seed Masque -naamiota käyttäneet naiset havaitsivat välittömiä ja pitkän aikavälin vaikutuksia ihollaan** , ja 92 % tuotetta testanneista koki, että koostumus puhdisti heidän ihonsa tehokkaasti eikä jättänyt iholle huokosia tukkivia jäämiä***.

Välittömästi tuotteen levityksen jälkeen

• 90,4 % koki ihonsa tuntuvan uudistuneelta
  • 92,3 % koki ihonsa tuntuvan tasaisemmalta ja sileämmältä
  • 92,3 % koki ihonsa tuntuvan virkistyneeltä
  • 88,5 % koki ihonsa tuntuvan pehmeämmältä
  • Kun tuotetta oli käytetty 4 viikkoa:
  • 94,2 % koki ihonsa tuntuvan virkistyneeltä
  • 94,2 % koki ihonsa tuntuvan uudistuneelta
  • 92,3 % koki ihonsa tuntuvan tasaisemmalta, sileämmältä ja pehmeämmältä
  • 86,5 % koki ihonsa näyttävän kirkkaammalta ja heleämmältä

*Kuluttajatutkimukseenosallistui 52 iältään 24–50-vuotiasta naista, jotkaedustivatkaikkiaihotyyppejä
    **Kun tuotetta oli käytetty 4 viikkoa
    ***Kuluttajatutkimukseen osallistui 52 iältään 24–50-vuotiasta naista, jotka edustivat kaikkia ihotyyppejä. Naisetkäyttivättuotetta 4 viikkoa.

• Aiheet

• ihonhoito