Voita viettelysten peli — Giorgio Armani Rouge D'Armani Matte

Arvioitu kuluttajahinta 42,00€

Ensimmäinen toimitusviikko 33

ROUGE D’ARMANI MATTE — voita viettelysten peli

Intensiivinen, pitkäkestoinen väri ja miellyttävä tunne huulilla — kaikki tämä vain yhdellä levityksellä. Giorgio Armanin uusi Rouged’Armani Matte rikkoo perinteisiä rajoja. Vie mattahuulimeikkisi uudelle tasolle tämän viettelevän salaisen aseen avulla, jonka inspiraationa on ollut itsevarma, viettelevä ja vahva naisellisuus.

Pakene rikospaikalta ja hävitä todisteet. Rouge d’Armani vie sinut mukanaan rohkeaan viettelysten peliin. Voit antaa periksi kaikille houkutuksille. Sensuelli, höyhenenkevyt ja samalla intensiivisen pitkäkestoinen huulipunapitää huulet miellyttävän tuntuisina monen tunnin ajan — valmiina voittamaan viettelysten peli.

“Rouge d’Armani Matten uusikoostumus on uskomaton ja se vie huulimeikinuudelletasolle: intensiivinen, pitkäkestoinenväri, kirkas, muttamattainenlopputulosyhdistettynämiellyttävääntunteeseenhuulilla. Voinmeikatamallienhuulettuntejaennenesitystä, tietäen, että se kestää. Eikämallientarvitseanellaminultahuulirasvaakuiviinhuulinsa!” Linda Cantello, Giorgio Armaninkansainvälinenmeikkitaitelija

Kuka sanoi, että mattalopputuloksen tulisi olla kompromissi? Rouged’Armani Matten avulla luotu lopputulos on intensiivinen ja pitkäkestoinen, mutta äärimmäisen miellyttävä —täydellinen kaikkiin eri tilanteisiin. Löydä oma lempisävysi ja antaudu sen charmille. Jos viettelys ensisilmäyksellä on rikos, Rouged’Armani on täydellinen rikoskumppani.

Intensiivinen matta: Runsaasti pigmenttiä sisältävä huulipuna vie mattameikkisi kokonaan uudelle tasolle. Se maalaa huulesi intensiivisellä värillään ja antaa täydellisen peittävän lopputuloksen.

Pitkäkestoista miellyttävyttä: Ei enää kuivia huulia. Ihanan pehmeät ja miellyttävän tuntuiset huulet, jotka eivät vain tunnu, vaan myös näyttävät ihanan pehmeiltä.

Helposti levittyvä: Ainutlaatuisen koostumuksen ansiosta, huulipuna liukuu helposti huulille. Lopputuloksena voimakkaat, pehmeät ja naisellisen viettelevät huulet — joka kerta.

SÄVYVALIKOIMA

Sävyvalikoimassa on 18 trendikästä sävyä; hienostuneita nudeja, ihastuttavia pinkkejä, vivahtekkaita ruskeita, sekä voimakkaita punaisen sävyjä.

3 nudea: N°100 Skin, N°102 Androgino, N°103 Downtown

2 ruskeaa: N°200 Diva, N°201 Nightberry

2 korallia: N°300 Tangerine, N°301 Amber

4 punaista: N°400 Four Hundred, N°401 Red Fire, N°402 Red-To-Go, N°403 Lucky Red