Glögi-inkivääri-luumuhillo uutuus joululeivontaan Hungry Chefiltä

Lehdistötiedote   •   Syys 25, 2019 10:53 EEST

Chefin marmeladit joulukaudelle 2019

Hungry Chefin hillot keitetään varta vasten joululeivontakautta varten. Yhdestä hillopurkista riittää täytettä arviolta 10 tortun täytteeksi. Maukkaat, paistonkestävät hillot sopivat myös muuhun jouluiseen leivontaan.

Tarkemmat tuotetiedot

Hungry Chef se perinteisempi luumumarmeladi 190 g

Vesi, kivetön luumu, sokeri, muunnettu perunatärkkelys, sakeuttamisaine (E440), happamuudensäätöaine (E330), säilöntäaine (E202), stabilointiaine (E333).

Hungry Chef Glögi-inkivääriluumumarmeladi 190 g – joulun 2019 uutuus

Vesi, kivetön luumu (31 %), sokeri (15 %), muunnettu perunatärkkelys, sakeuttamisaine (E440), happamuudensäätöaine (E330), säilöntäaine (E202), stabilointiaine (E333), inkivääriuute, kaneliaromi.

Tuotteet ovat kaupoissa viikolla 41, hinta n. 2 €/prk.

Hungry Chef on Lejoksen tuotemerkki, jonka valikoimaan kuuluu valikoituja ruoka-aineita maailman keittiöistä tuttujen reseptien valmistamiseksi kotona.

Tuotenäytepyynnöt ja lisätiedot:

Säde Svar, PR-päällikkö, Lejos, 040 077 7285, sade.svar@lejos.fi

Kommentit (0)

Kommentti

Lähettämällä kommentin suostut siihen, että henkilötietojasi käsitellään Mynewsdeskin tietosuojakäytännön mukaisesti.