Just Beef - No Bullsh*t

Yhdysvaltojen suosituin ja suurin Beef Jerky -brändi, Jack Link’s, uudistaa ilmettään ja tuo samalla markkinoille uuden pakkauskoon. Uudet, 40 g:n pakkaukset tulevat jo markkinoilla olevien 25 g:n ja 75 g:n pakkausten rinnalle. Lejoksen maahantuoma Jack Link’s tarjoaa aina huippulaatuista, käsinleikattua naudan paistia, joka maustetaan ja valmistetaan huolella.

Jack Link’s 40 g:n pusseissa löytyvät Original, Sweet&Hot sekä Teriyaki -maustetut beef jerkyt.

“Laadukas, maukas ja proteiinipitoinen beef jerky sopii monelle välipalaksi, treenievääksi tai jopa osaksi ruoanlaittoa. Uusi 40 g:n pussi on juuri sopivan kokoinen, mukana kätevästi kulkeva, kiireisen ja liikkuvan ihmisen nopea välipala”, kertoo tuotepäällikkö Jukka Kamula Lejokselta.

Jack Link’s kuivalihat valmistetaan aina parhaasta naudan paistista. Lihasta leikataan ohuita suikaleita, jotka maustetaan Link’sin perheen kehittelemillä mausteseoksilla. Maustamisen jälkeen lihat kuivataan ja savustetaan miedosti. Tästä yhdistelmästä Jack Link’sin ainutlaatuiset beef jerkyt saavat niille ominaisen arominsa.

Saatavuus ja hinnat: Uudet Jack Link’sin 40 g:n pussit ovat saatavilla suurimmista Prismoista sekä S-marketeista, suurimmista K-Citymarketeista sekä K-Supermarketeista sekä valikoiduilta kuntosaleilta sekä liikenneasemilta. Hinnat: 3,89–4,50 euroa.

Lisätiedot:

Säde Svar, Lejos