Luomu omenasiideriviinietikka Borgesilta

Omenasiideriviinietikkaa luomuna

Borges on tunnettu huippulaatuisista oliiviöljyistään, mutta tämä yli satavuotias espanjalainen perheyritys valmistaa myös monia muita tuotteita. Tänä syksynä Suomen kauppoihin saadaan Borgesin valmistama luomu omenasiiderietikka. Suodattamaton, perinteisellä menetelmällä valmistettu, luonnollinen omenasiiderietikka käy monenlaiseen ruoanlaittoon ja sopii myös muuhun käyttöön.

Borges luomu omenasiiderietikka on suodattamattomasta, tuoreesta luomuomenamehusta käymisteitse valmistettu, pastöroimaton tuote, joka sopii lähes kaikille. Omenasiiderietikkaan käytetyt omenat valikoidaan tarkasti luomuviljelijöiltä ympäri Eurooppaa, jotta tuote on aina varmaa, taattua Borgesin laatua ja maku kirpeän hedelmäinen.

Omenasiiderietikka sopii täydellisesti maustamaan erilaisia keittoja, salaatteja ja kastikkeita sekä marinadiksi lihalle ja kalalle. Lämpimiin ja kylmiin juomiin omenasiiderietikka tuo myös mukavaa hapokkuutta.

Omenasiiderietikkaa on käytetty perinteisesti moniin eri tarkoituksiin kotitalouksissa, ruoanlaiton ja säilömisen lisäksi siivoamisesta ihonhoitoon. Moni käyttääkin tuotetta säännöllisesti päivittäin.

Lejoksen tuoteryhmäpäällikkö Heidi Raitio kertoo:

”Haluamme yrityksenä tuoda sitä jotain parempaa kuluttajan kaikkiin elämän hetkiin. Huomasimme, että kuluvan vuoden aikana omenasiiderietikasta on puhuttu paljon. Halusimme tarjota parhaan mahdollisen version ja onneksemme Borgesilta löytyi täydellinen tuote tarpeeseen, vieläpä luomuna!”

Omenasiiderietikka on luontaisesti gluteeniton, rasvaton, ei sisällä lisättyä sokeria, sisältää kaliumia sekä B- ja C-vitamiinia.

Kätevänkokoinen, 250 ml:n pullo löytyy marraskuun aikana kauppojen hyllyiltä (suurimmista Prismoista ja Helsingin keskustan Food Market Herkusta) sekä ensi vuoden alusta alkaen K-ryhmän kaupoista. Hinta on n. 3,40 – 3,90 €.

Lisätiedot:

Säde Svar, Lejos