LG esittelee 4K- ja HDR-sisältöjä toistavan Blu-ray-soittimen

LG esittelee 4K- ja HDR-sisältöjä toistavan Blu-ray-soittimen

LG UP970-soittimella voi katsella Blu-ray-elokuvia 4K-resoluutiolla ja HDR-formaatissa sekä suoratoistaa 4K-videota Netflixistä ja YouTubesta.

Helsinki, 5.1.2017 ― LG esittelee yhtiön ensimmäisen Blu-ray-soittimen, joka toistaa 4K- ja HDR-sisältöjä. Laite tukee sekä HDR10- että Dolby Vision -formaatteja.

Blu-ray-levyjen lisäksi laitteen avulla voi katsella korkealaatuisia sisältöjä Netflixistä ja YouTubesta. UP970 on varustettu wifi- ja ethernet-verkkoliitettävyyksillä sekä HDMI 2.0 -ääni ja video- sekä HDMI 1.4 -ääniliitännöillä. Tyylikäs, musta soitin istuu hyvin erilaisiin kodin sisustuksiin.

Tuki molemmille HDR-formaateille

HDR (High Dynamic Range) on yleistynyt nopeasti televisioissa vuoden 2016 aikana. Se lisää yksityiskohtien runsautta ruudun tummilla ja kirkkailla alueilla. LG UP970 -soitin toistaa molempia HDR-formaatteja, eli sekä HDR10- että Dolby Vision -formaatteja.

Hinta ja saatavuus

Lisätietoja saatavuudesta ja hinnoista kerrotaan lähempänä lanseerausajankohtaa. Korkearesoluutioisia kuvia löytyy LG:n kuva-arkistosta. Kirjoita vasemmanpuoleiseen hakukenttään ”UP2017”.

LG Electronics CES 2017 -messuilla

Lisätietoja LG:n uutuuksista CES-messuilla löytyy globaalista uutishuoneesta sekä suomenkielisistä tiedotteista.

Lisätietoja:

LG-One Finland/Hill+Knowlton Strategies
Puh: +358 9 3486 1244
Sähköposti: LG-OneFinland@lg-one.com

David Montanya
Pohjoismaiden HE-tuotteiden asiantuntija
Box 83, 164 94 Kista
Puhelin: +46 73 978 62 99
Sähköposti: david.montanya@lge.com

LG Electronics
LG Electronics Inc. (KSE: 066570.KS) on maailman johtava viihde-elektroniikan, kodintekniikan sekä langattoman viestinnän ratkaisujen toimittaja, jolla on 77 000 työntekijää 125 toimipisteessä ympäri maailman. LG:n liikevaihto vuonna 2015 oli 48,8 miljardia Yhdysvaltain dollaria. LG jaetaan neljään liiketoiminta-alueeseen – Home Entertainment, Mobile Communications, Home Appliance & Air Solution ja Vehicle Components. Yhtiö on maailman suurimpia taulutelevisioiden, matkapuhelimien, ilmalämpöpumppujen sekä pesukoneiden ja kylmälaitteiden valmistajia. LG Electronics on toiminut Pohjoismaissa lokakuusta 1999 lähtien. Pohjoismaiden liikevaihto oli vuonna 2015 noin 2,2 miljardia Ruotsin kruunua. Lisätietoja: www.lg.com.

BLOOM Agency

Lehdistön yhteyshenkilö PR & Communications +358 43 8200 986

Tervetuloa LG Electronics Nordic !

LG Electronics Inc. (KSE: 066570.KS) on maailman johtava viihde-elektroniikan, kodintekniikan sekä langattoman viestinnän ratkaisujen toimittaja, jolla on 70 000 työntekijää 140 toimipisteessä ympäri maailman. LG:n liikevaihto vuonna 2018 oli 54,4 miljardia Yhdysvaltain dollaria. LG jaetaan viiteen liiketoiminta-alueeseen – Home Appliance & Air Solution, Home Entertainment, Mobile Communications, Vehicle Component Solutions ja Business Solutions. Yhtiö on maailman suurimpia televisioiden, jääkaappien, ilmalämpöpumppujen, pesukoneiden ja matkapuhelimien valmistajia, mukaan lukien yhtiön premium-luokan tekoälyä hyödyntävät LG SIGNATURE and LG ThinQ -tuotesarjat. LG Electronics on toiminut Pohjoismaissa vuodesta 1999 lähtien. Lisätietoja: http://www.lg.com.