​Löfbergs voi voittaa Euroopan parhaan kahvipaahtimon palkinnon

​Löfbergs voi voittaa Euroopan parhaan kahvipaahtimon palkinnon

Kahvipaahtimo Löfbergs on yksi The European Coffee Awards -palkintokilpailun finalisteista. Tämä osoittaa, että perheomisteisen paahtimon katsotaan kuuluvan Euroopan parhaimmistoon. Palkinnon voittaja julkistetaan The European Coffee Symposium -tapahtumassa Milanossa marraskuun lopulla.

– Otamme paikkamme kansainvälisellä areenalla ja tunnemme jo itsemme voittajaksi. Mielestäni tämä kertoo siitä, että panostamisemme kahvituotteiden ja -liiketoiminnan kestävään kehitykseen on pantu alalla merkille ja sitä arvostetaan, kertoo Löfbergsin toimitusjohtaja Lars Appelqvist.

Arvostettu palkinto
The European Coffee Awards on Euroopan kahvialan arvostetuin palkinto. Finalistien valinnassa kilpailun järjestäjiä auttaa yli sadan kahviasiantuntijan joukko. Arviointiperusteita ovat muun muassa innovointikyky, laatu, palvelutaso ja kestävyystyö.

Voittaja nimetään The European Coffee Symposium -tapahtumassa Milanossa 28.–30. marraskuuta. Muita finalisteja ovat esimerkiksi Lavazza, Segafredo, Illy, Mondelez ja JDE.

Lisätietoa:
Anders Thorén, mediavastaava, Löfbergs, puh: +46 (0) 703 55 64 22, anders.thoren@lofbergs.se

Aiheet

Löfbergsin kahvipaahtimo on vuonna 1906 perustettu ruotsalainen perheyritys. Yrityksen palveluksessa on nykyään 340 kahvin ystävää Pohjois-Euroopassa ja Kanadassa. Yhteistä meille on intohimo hyvään kahviin, trendien seuraamiseen ja kestävän kehityksen tukemiseen. Liikevaihtomme on 1,9 miljardia Ruotsin kruunua, ja olemme yksi maailman suurimmista luomukahvin ja Reilun kaupan kahvin ostajista. Löfbergs on osa Löfbergs Coffee Groupia, joka omistaa myös tavaramerkit Peter Larsen Kaffe, Percol, Green Cup, Kobbs ja SuperBonobo. www.lofbergs.fi

Leif Sjöblom

Lehdistön yhteyshenkilö Löfbergsin Suomen Out of Home -markkinoista vastaava johtaja + 46 70-248 84 67

Lehdistön yhteyshenkilö Head of Corporate Communications +46 703 55 64 22

Löydä juuri oma vahvuutesi

Löfbergsin kahvipaahtimo on vuonna 1906 perustettu ruotsalainen perheyritys. Yrityksen palveluksessa on nykyään 300 kahvin ystävää Pohjois-Euroopassa. Yhteistä meille on intohimo hyvään kahviin, trendien seuraamiseen ja kestävän kehityksen tukemiseen. Liikevaihtomme on 2,7 miljardia Ruotsin kruunua, ja olemme yksi maailman suurimmista luomukahvin ja Reilun kaupan kahvin ostajista. Löfbergs on osa Löfbergs Groupia, joka omistaa myös tavaramerkit Peter Larsen Kaffe ja Kobbs.

651 21 KARLSTAD