Kiertomatkalla koet kerralla enemmän - miten olisi Vietnam ja Kambodza?

Janoatko huippukokemuksia maailman upeimmissa paikoissa? Lähde Matkavekan kiertomatkalle! Talven valikoimassamme on lukuisia upeita vaihtoehtoja - valitse vain mieleisesi ja lähde kokemaan kerralla enemmän! Jatkuvan asiakastyytyväisyyskyselymme mukaan kauko- ja kiertomatkoillamme käyneistä 97 % suosittelisi niitä muillekin.

Jos et ole vielä käynyt Vietnamissa, tee se nyt. Matkamme Vietnam ja Kambodza vie Sinut Vietnamissa värikkääseen Saigoniin, viehättävään Hoi Aniin ja Hueen – vanhaan keisarilliseen kaupunkiin Parfyymijoen rannalla. Kambodzassa tutuksi tulee mm. Angkor Wat, maan tärkein matkailukohde ja Kambodzan symboli, onhan se kuvattu myös maan lippuun.

Matkavekan kiertomatkoja suunnitellaan käsityönä pohjautuen asiakkaiden toiveisiin, asiakaspalautteisiin sekä matkanjohtajien ja oppaiden raportteihin. Palaute on ollut erinomaista: kauko- ja kiertomatkoillamme käyneistä 97% suosittelisi niitä muillekin.

Vietnam ja Kambodza -matkan kesto on lentomatkoineen 12 päivää. Hinta sisältää kaiken tarpeellisen. Löydät tarkan matkaohjelman hotellitietoineen tästä.

Matkan hintaan sisältyy:

• Finnairin/Vietnam Airlinesin reittilennot Helsinki-Frankfurt-Saigon-Da Nang-Siem Reap-Saigon-Frankfurt/Lontoo-Helsinki turistiluokassa
  • majoitukset mainituissa tai vastaavan tasoisissa hotelleissa
  • päivittäinen aamiainen hotellissa sekä muut ohjelman mukaiset ateriat (9 lounasta ja 1 illallinen)
  • kaikki ohjelmassa mainitut retket ja tutustumiskäynnit sisäänpääsymaksuineen, mukana paikallinen opas
  • Vietnamin viisumi
  • juomarahat paikallisille kuljettajille ja oppaille
  • suomalaisen matkanjohtajan palvelut

• kiertomatkat