Tiedote -

Lomamatkojen uutuuskohteena Jordanian upea Akaba - suorat lennot helmi-huhtikuussa 2017

Primera Holidays – Lomamatkojen uusin kohde on Jordanian Akaba, jonne pääsee nyt suorilla lennoilla Helsinki-Vantaan lentoasemalta 13.2.17 – 17.4.17. Jordaniassa voi viettää joko aurinkoista rantalomaa tai ihailla upeaa maata kätevästi kiertomatkalla.

- Aqapa, suomalaisittan Akaba on suosittu ja kansainvälinen turistikohde, jolla on monipuolisuutensa vuoksi tarjottavaa jokaiselle meistä, sanoo Primera Holidays Oy:n toimitusjohtaja Minna Tuorila. Jos haluat vain lekotella hotellin altaalla tai nauttia Punaisenmeren puitteista, kohde sopii siihen erinomaisesti. Sää on lämmin lähes ympäri vuoden ja alkukeväällä helmikuusta huhtikuulle juuri suomalaiseen makuun sopiva. Lentoaika Akabaan on vain noin viisi tuntia ja etäisyydet lentokentältä hotelleihin mukavan lyhyet, mikä sekin lisää matkustusmukavuutta.

- Jordanian loman ehdoton suola ovat upeat retkikohteet, Tuorila jatkaa. Kannattaakin siis ehdottomasti käydä ainakin Unescon maailmanperintökohteisiin kuuluvassa Petran kalliokaupungissa, joka sijaitsee vain noin sadan kilometrin päässä Akabasta. Myös Wadi Rumin aavikkoretki on ehdottomasti kokemisen arvoinen. Ja Punainenmeri koralleineen tarjoaa hienot puitteet sukeltamiseen ja lukuisiin muihin vesiaktiviteetteihin.
Kannattaa myös tutustua Jordanian 7 yötä kestävään kiertomatkaamme, joka alkaa ja päättyy Akabaan - matkaohjelma on huikea, Tuorila suosittelee.

Lisätiedot:

Minna Tuorila , Toimitusjohtaja Primera Holidays Oy
p. +358 50 301 4133

Tiina Saari, Tuotantopäälikkö Primera Holidays Oy
p. +358 50 464 7680

• Matkailu

• jordania
  • akaba
  • suorat lennot

Lomamatkat ja Matkavekka ovat matkanjärjestäjä Primera Holidays Oy:n tuotemerkkejä. Primera Holidays Oy kuuluu pohjoismaiseen Primera Travel Group -matkanjärjestäjäkonserniin, joka toimii Suomen lisäksi Ruotsissa, Norjassa, Tanskassa ja Islannissa. Konsernilla on kahdeksan omaa lentokonetta, jotka liikennöivät Primera Air -yhtiön väreissä.

Hanna Lehtonen

Lehdistön yhteyshenkilö Sales Director