Elivon testiryhmä oli menestys - muutamassa viikossakin voi syntyä ihmeitä

Elivo kutsui kesällä avoimella haulla kuluttajia testaamaan neljää eri ravintolisää. Testattavat tuotteet olivat Omega-3 Vahva Plus -kalaöljy, Kalsium & Magnesium & D3 -­vitamiini, Ruoansulattaja Plus ja Monivitamiini. Testiryhmään ilmoittautui useita satoja vapaaehtoisia, joista mukaan valittiin yhteensä 60 testaajaa eli 15 testaajaa tuotetta kohden. Testaajat käyttivät tuotteita kahdeksan viikon ajan, ja antoivat niistä palautetta syksyllä.

”Olo koheni ja työteho parani”

Testiin kuulunut Elivo Kalsium & Magnesium & D3­ -yhdistelmävalmisteen sisältämät hivenaineet edistävät luuston pysymistä normaalina. Magnesium toimii yhdessä kalsiumin kanssa hermoston, lihasten ja sydämen toiminnan säätelyssä ja voi myös vähentää lihaskramppeja. D3-vitamiini taas tehostaa kalsiumin imeytymistä suolistossa ja voi myös parantaa vastustuskykyä. Testi vahvisti, että tuote toimii kuten pitääkin:

”Lihaskramppeja on ollut huomattavasti vähemmän. Lisäksi kynnet ovat nyt paljon vahvemmat, niissä on huomattava ero. Ihmettelen kyllä, miten lyhyessä ajassa voi tulla noin huomattava muutos ja että voiko se johtua Elivon tableteista”, hämmästeli eräs testaaja, joka toivoi tuotteelta lihaskramppien vähenemistä sekä tarvittavan kalsiumin ja myös d-vitamiinin saantia.

”Unet piteni yöllä, etten heräile muutaman tunnin jälkeen”, iloitsi testaaja, joka toivoi tuotteelta virkeyttä.

”Huomasin, että päivittäinen oloni parani ja työteho parani”, kertoi testaaja, jolla ei ollut erityisiä odotuksia testituotteelle.

”Magnesium auttoi raskausajan levottomiin jalkoihin”, kertoi vauvaa odottava testaaja, joka ei käytä paljoa maitotuotteita ja tarvitsee siksi kalsiumlisää.

– Huomattavan moni testaaja kertoi tuotteen vaikutuksista kynsiin. Tuotteen käytön aikana monet kertoivat kynsiensä kasvaneen nopeammin, vahvistuneen ja tuntuneen hyvältä. Tämä on mielenkiintoinen havainto, johon perehdymme tarkemmin, Mikkola lupaa.

”Oloni muuttui tasapainoisemmaksi”

Toinen testattu tuote, Elivo Monivitamiini, sisältää elimistölle tärkeitä vitamiineja ja kivennäisaineita: D-, E-, C- ja B-sarjan vitamiineja sekä magnesiumia, sinkkiä, mangaania, seleeniä, kromia ja jodia. Testaajat huomasivat, että tuote vaikutti sekä yleiseen vireystilaan että vastustuskykyyn.

Oloni muuttui tasapainoisemmaksi, oli se sitten psykosomaattista tai ei”, pohti testaaja, joka odotti tuotteelta yleisen hyvinvoinnin paranemista.

Toisella testaajalla ei ollut juurikaan ennakko-odotuksia. Silti hänen mielestään testin aikana ”iho tuntui vähän paremmalta ja yleinen jaksaminen myös.”

Kolmas testaaja toivoi tuotteelta vastustuskykyä, toipumiskykyä sekä vahvistusta iholle ja kynsille. Testijakso täytti odotukset siltä osin, että testauksen aikana hän ei sairastunut flunssaan.

Epäsäännöllisinä aikoina työskentelevä testaaja taas odotti tuotteen antavan pirteyttä ja hyvänolon tunteen. Tuote vastasi hänen odotuksiinsa hyvin: ”Teen vuorotyötä, mutta silti olo on ollut hyvä”, hän kertoi.

Iho kertoo, imeytyvätkö ravintoaineet

Kolmas testituote, Elivo Omega-3 Vahva Plus, on apteekkimarkkinoiden vahvin etyyliesteröity omega-3-valmiste, joka sopii myös useimmille kala-allergikoille. Omega‐3‐sarjan rasvahappoja tarvitaan esimerkiksi verisuonten ja aivojen hyvinvointiin. Useat testaajat kiittelivät tuotteen lisänneen ihon sekä hiusten hyvinvointia, yleistä energiatasoa sekä kalaöljykapselin poikkeuksellisen miellyttävää makua.

”Huomasin olevani pirteämpi, mikä todella yllätti minut. Ihostani tuli selkeästi parempi. Se oli ennen kuiva ja halkeileva mutta nyt tuntui paremmalta. Uskon, että tuote vaikuttaa myös aivotoimintaan, koska pystyn nyt keskittymään asioihin paremmin. Tuote oli miellyttävän makuinen, eikä kalaöljy jättänyt mitään jälkimakua suuhun”, kertoi testaaja, joka toivoi tuotteen vaikuttavan keskittymiskykyyn, kuivaan ihoon ja päivittäiseen jaksamiseen.

Vahva Plus -kalaöljyvalmisteen omega-3-rasvahapot on pilkottu hyvin imeytyvään muotoon, jolloin elimistö pystyy hyödyntämään ne tehokkaasti.

Ei vatsa möyrähtänyt!

Ruoansulattaja Plus on eräs Elivo-tuoteperheen suosituimmista tuotteista. Sen sisältämät kymmenen eri ruoansulatusentsyymiä sekä kalsiumkarbonaatti edistävät ruoansulatuksen normaalia toimintaa. Testaajien selkeä enemmistö havaitsi tuotteen toimivan jokseenkin hyvin, hyvin tai erittäin hyvin.

”Olo parani, koska vatsavaivat helpottivat heti”, kiteytti testaaja, joka kaipasi testijaksolta helpotusta vatsan toimintaan.

Ummetuksesta kärsivä testaaja huomasi samankaltaisen, välittömän vaikutuksen: ”Vatsa alkoi toimia paremmin. Ummetus loppui. Paino pysyi samana ja turvotus lievittyi vatsalta. Kun testipakkaus loppui, ummetus palasi välittömästi.”

Testaaja, joka toivoi, ettei testijakson aikana tarvitsisi pysyä vessan lähellä, sai myös vastineen toiveisiinsa: ”Ruoansulatus toimi paremmin, vaikka söi vahvempaa/paistettua ruokaa. Olo oli tasapainoisempi. Ei vatsa möyrähtänyt. Voi vapaasti syödä mitä vaan. Helpotti ruokailua vieraisilla ja ravintoloissa.”

Tuotetiedot

Kalsium & Magnesium & D3, 80 purutablettia, hinta noin 12,50 €

Monivitamiini, 100 tablettia, hinta noin 14,50 €

Omega-3 Vahva Plus, 70 kapselia, hinta noin 22,50 €