ENEMMÄN IRTI TYÖKALUISTA RYOBIN UUDELLA 2.5AH LITHIUM+ AKULLA

Maksimaalista suorituskykyä kompaktissa paketissa, testattu puolueettomassa testissä, jonka suoritti CA Mätsystems.

Ryobi lanseeraa uuden 2.5Ah akun ja laajentaa Lithium+ akkuvalikoimaa. 18V ONE+ Lithium+ sarjassa on nyt kolme vaihtoehtoa: 1.5Ah akku (RB18L15), 2.5Ah akku (RB18L25) sekä 4.0Ah akku (RB18L40), jotka kaikki sopivat kattavaan One Plus™ työkalusarjan tuoteperheeseen. Käyttäjä voi valita hänen omiin tarpeisiin parhaiten sopivan akun. Valittavana joko erinomaista suorituskykyä, kompaktia kokoa tai nopeat jälleenlataukset, ONE+™ sarjasta löytyy ratkaisu kaikkiin tarpeisiin.

Sopii kaikkiin ONE + työkaluihin Heikkenemätöntä tehoa Pidempi käyntiaika Enemmän suorituskykyä Virtamittari
1,5Ah Kyllä Kyllä Jopa 10%* Jopa  35%* Kyllä
2,5Ah Kyllä Kyllä Jopa 10%* Jopa 50%* Kyllä
4,0Ah Kyllä Kyllä Jopa 10%* Jopa 95%* Kyllä

*verrattuna Ryobin aikaisempiin akkuteknologioihinOsana ONE+™ työkaluperhettä, nämä Lithium+ akut toimivat virranlähteenä yli 35 akkukäyttöisessä sähkö- sekä puutarhatyökalussa. ONE+™ sarja on kätevä sekä edullinen tapa kasvattaa työkaluvalikoimaa ja tarvittaessa käyttäjä voi ostaa uusia työkaluja ilman akkua sekä laturia edulliseen hintaan. Sama akku käy siis kaikkiin työkaluihin.

Uusi akku tarjoaa jopa 10% enemmän suorituskyky verrattuna edellisiin Lithium-ion akkuihin ja Lithium+ mahdollistaa, että käyttäjä saa enemmän irti ONE+™ työkaluista. Käyttöaika on myös pidentynyt Lithium+ akkujen ansiosta, 4.0Ah akulla käyttäjä saa jopa 95% enemmän käyntiaikaa kuin nykyisillä 2,4Ah Lithium akuilla.

Uusissa Lithium+ akuissa on myös Ryobin® ainutlaatuinen kennojen valvontajärjestelmä, IntelliCell™. Yksittäisten kennojen valvonta akkujen sisällä auttaa optimoimaan sekä maksimoimaan akun käyttöaikaa. Tämä ei vain auta optimoimaan akun käyttöaikaa per latauskerta, vaan myös pidentämään akun käyttöikää.

Ryobin® suojaelektroniikka auttaa suojaamaan akkua sekä työkalua äkillisiltä jumiutumisilta kesken toiminnon ja näin takaamaan työkalulle sekä akulle pitkäikäistä kestävyyttä. Ryobin® virtamittari on helpoin tapa säätää työtaakkaa, koska käyttäjä näkee heti kuinka paljon virtaa akussa on jäljellä työn suorittamiseen.

CA Mätsystemsin puolueettomassa testissä ONE+ Lithium+ akut veivät selkeästi voiton. Lue lisää tästä.

Kuvaus Malli Suositeltu listahinta
Kompakti 2,5 Ah Lithium+
18 V akku
RB18L25 € 79.90