UUSI, KOMPAKTI SUORATKAISUKONE KATKAISEE MONIA ERI MATERIAALEJA!

MILWAUKEEN® MONIPUOLISEN M12 FUEL™ -TEKNIIKAN ANSIOSTA UUDELLA TYÖKALULLA VOI KATKAISTA KAIKENLAISIA MATERIAALEJA AINA METALLISTA JA TERÄKSESTÄ KIPSILEVYIHIN, SEMENTTILEVYIHIN JA KERAAMISIIN LAATTOIHIN. LINJAKKAASTI MUOTOILTUA SUORAKATKAISUKONETTA VOI KÄYTTÄÄ HELPOSTI YHDELLÄ KÄDELLÄ. SE ON LUOKKANSA AINOA AKKUKÄYTTÖINEN SUORAKATKAISUKONE KÄÄNNETTÄVÄLLÄ TERÄN PYÖRIMISSUUNNALLA.

”Monille eri materiaaleille tarkoitetut suorakatkaisukoneet eivät ole mitään uutta. Vain harva kuitenkin kestää ammattikäytössä eivätkä akkukäyttöiset ratkaisut ole aiemmin tarjonneet ammattikäyttäjien edellyttämää tehoa”, Milwaukee® Product Manager Tobias Jönsson sanoo.

”Pienikokoinen M12 FUEL™ -suorakatkaisukone muuttaa tilanteen. Se on ensimmäinen akkukäyttöinen suorakatkaisukone, jolla voi katkaista monia eri materiaaleja ammattilaisten edellyttämällä teholla. Yhdellä kädellä käytettävä, suorituskykyinen ja monipuolinen työkalu pystyy korvaamaan helposti monet kahdella kädellä käytettävät katkaisutyökalut”, Tobias sanoo.

Hiiliharjattoman POWERSTATE™ -moottorin kierroskulu on 20 000 rpm. Yhdessä Milwaukeen® REDLINK™ -elektroniikan ja REDLITHIUM-ION™ 4,0 Ah -akun kanssa työkalu toimii tehokkaasti ja nopeasti: sillä voi esimerkiksi tehdä 300 mm katkaisuja 0,5 mm metallilevyyn alle 10 sekunnissa ja 76 mm katkaisuja 10 mm keraamiseen laattaan alle 9 sekunnissa.

Se on luokkansa ainoa työkalu, jonka terän pyörimissuunnan voi kääntää. Käyttäjät voivat helposti hallita, mihin katkaisujätteet lentävät. Linjakkaan muotoilun ansiosta työkalua on helppo hallita ja katkaistava kohde näkyy aina kunnolla.

Tehokas M12 FUEL™ -suorakatkaisukone katkaisee terästä, ruostumatonta terästä, ei-rautametalleja, kipsilevyjä, kuitusementtiä, muovia ja keramiikkaa. Työkalun mukana toimitetaan teriä eri käyttökohteisiin, ja käyttöönotto on nopeaa ja helppoa. Lisäksi työkalussa on ainutlaatuinen syvyyssuunnassa säädettävä pölysuojus valinnaisella pölynpoistoaukolla.

Uusi kompakti M12 FUEL™ -suorakatkaisukone on osa markkinoiden kattavinta pienikokoisten työkalujen järjestelmää, jossa on nyt yli 70 ammattilaistason akkutyökalua, joiden kehityksessä on keskitytty tehoon, tuottavuuteen ja kannettavuuteen.

Tekniset tiedot

M12 FUEL™ -suorakatkaisukone (M12 FCOT-422X)

• Kuormittamaton nopeus: 20 000 rpm
  • Suurin levyn halkaisija: 76 mm
  • Reiän halkaisija: 10 mm
  • Suurin katkaisusyvyys: 16,3 mm
  • Paino akun kanssa: 1,1 kg
  • Mukana toimitetaan yksi M12™ 2,0 Ah REDLITHIUM-ION™ -akku ja yksi M12™ 4,0 AH REDLITHIUM-ION™ -akku, M12™ -laturi, HD-laatikko, yksi timanttilaikka, yksi karbidilaikka, yksi metallikatkaisulaikka ja yksi säädettävä pölysuojus.

*Saatavana myös ilman akkuja ja laturia.

Lisätietoja uudesta M12 FUEL™ -suorakatkaisukoneesta ja lähimmän myymäläsi löydät osoitteesta www.milwaukeetool.fi

• katkaisukone
    • suorakatkaisukone
    • li-ion

Ensimmäinen Milwaukee-työkalu valmistettiin yli 90 vuotta sitten Wisconsinissa Yhdysvalloissa. Siitä lähtien Milwaukee on pyrkinyt tarjoamaan ammattilaisille markkinoiden parhaita ja kestävimpiä työkaluja. Nykyään Milwaukee-nimi yhdistetään tuotteisiin, joilla on korkein laatu, pisin käyttöikä ja paras luotettavuus, jota rahalla saa.

Milwaukeella heavy duty on enemmän kuin iskulause. Se on lupaus tarjota ammattilaisille vain parasta. Milwaukeen insinöörit tähtäävät korkealle työkaluja kehittäessään: he suunnittelevat työkaluja, joilla työstä selviytyy paremmin, nopeammin, varmemmin ja luotettavammin kuin muilla vastaavilla laitteilla.

Viivi Pehto

Marketing Coordinator Finland & Baltics Milwaukee +45 20 31 36 75