LUKITSE MILWAUKEE® ONE-KEY™ -TYÖKALUT PUHELIMELLA

Työkalun räätälöinti-, Työkalun seuranta- ja Työkalun vartiointi - toiminnoilla saat työkaluistasi enemmän irti.

Uuden Työkalun vartiointi -toiminnon avulla käyttäjä voi päättää tarkasti, kuka työkaluja voi käyttää.

Digitaalitekniikan ansiosta kaikki ONE-KEY™-työkalun ostaneet käyttäjät voivat päivittää työkalunsa helposti jopa vuosi työkalun ostamisen jälkeen lataamalla sovelluksen uusimman version. Siten he pääsevät hyödyntämään välittömästi uusia toimintoja!

TYÖKALUN VARTIOINTI JA TYÖKALUN SEURANTA SUOJAAVAT VARKAUKSILTA, JA KÄYTTÄJÄT VOIVAT SUOJATA TYÖKALUJAAN ERI TAVOIN, KUTEN LUKITSEMALLA TYÖKALUN TAI PIILOTTAMALLA SEN LÄHELLÄ OLEVAT LAITTEET -NÄYTÖSTÄ, JOTTA AINOASTAAN KÄYTTÄJÄ ITSE VOI NÄHDÄ TYÖKALUNSA KANTAMA-ALUEELLA. JOS TYÖKALU KATOAA TAI VARASTETAAN, KÄYTTÄJÄ VOI MYÖS POISTAA SEN KÄYTÖSTÄ ETÄKOMENNOLLA, JOKA SULKEE TYÖKALUN SEURAAVAN KERRAN, KUN SE ON ONE-KEY™-SOVELLUKSEN KANTAMA-ALUEELLA.

Työkalun vartiointi -toiminnon avulla työkalun omistaja voi piilottaa työkalunsa kaikilta muilta ONE-KEY™-käyttäjiltä, jolloin se ei enää näy lähellä olevat laitteet -näytössä. Käyttäjät voivat myös lukita laukaisimen ja jalustan peukalointiyritysten ja käytön estämiseksi, kun omistaja ei ole työkalun lähellä.

Työkalun vartiointi -toiminnon avulla voit:

Piilottaa työkalusi uteliailta silmiltä poistamalla sen Lähellä olevat laitteet -näytöstä. Ainoastaan sinä tiedät, että työkalusi on sovelluksen kantama-alueella.

Poistaa työkalusi käytöstä työpäivän päätteeksi luvattoman käytön estämiseksi. Työkalu voidaan poistaa käytöstä aktiivisesti, kun se on Bluetoothin 30 metrin kantama-alueella, tai etänä ONE-KEY™-verkon ja sen käyttäjien kautta. Kun työkalu on lukittu ONE-KEY™-sovelluksella, ainoastaan työkalun omistaja tai valitut vieraskäyttäjät voivat aktivoida sen uudelleen käyttämällä ONE-KEY™-sovellusta.

Lukita jalustan, kun olet muokannut työkalusi asetuksia kulloiseenkin työhön sopiviksi, ja estää siten toisia muuttamasta asetuksia. Luvaton työkalun käyttö voi johtaa tarpeettomaan vaurioitumiseen ja kulumiseen.

Luoda vierastilin. Käyttäjät voivat kutsua vieraskäyttäjiä luomaan yhteyden tiliinsä, muokata käyttöoikeuksia ja profiileja sekä varmistaa, että ainoastaan valtuutetut henkilöt pääsevät käyttämään työkalua.

Ilmoittaa olevasi työkalujesi omistaja ja poistaa mahdollisuuden, että kukaan muu ONE-KEY™-käyttäjä voisi luoda niihin yhteyden ja muokata niiden asetuksia.

Päivitetty Milwaukee ONE-KEY™ -mobiilisovellus on jo ladattavissa App Storesta ja Google Play Storesta.

Lisätietoja uudesta ONE-KEY™-sovelluksesta saat videoista. Lähimmän myymäläsi löydät osoitteesta www.milwaukeetool.fi.

• one key