Milwaukee lanseeraa vuoden kuumimman uutuuden, C12 HJ Lämpötakin!

Milwaukee jatkaa markkinoiden laajimman kompaktin akkusarjan kehittämistä lanseeraamalla uuden M12 sarjan Lämpötakin. Takki toimii M12-ammattilaistyökalusarjan akuilla. Takin lämmitysjärjestelmä lämmittää kehoa ja parantaaverenkiertoa kylmimmilläkin työmailla. Akku on kätevästi piilotettu taskuun takin taakse ja se tarjoaa yhdellä latauksella jopa 6 tuntia lämmitystä.

Milwaukeen C12 HJ työtakki on suunniteltu tarjoamaan lisää joustavuutta työntekoon vaativissakin sääolosuhteissa, se soveltuu käytettäväksi eri työmaaolosuhteisiin kuin vapaa-ajan käyttöön.

Takissa on kolme sisään ommeltua lämpöaluetta jotka antavat keholle tasaista lämmitystä. Lämpöalueet on strategisesti sijoitettu niin, että ne lämmittävät kehon ydinalueen. Lämpöalueet voi säätää joko korkealle, keski- tai matalalle lämpötilalle ja lämpötilaa on helppo vaihtaa rinnassa olevasta napista. Takki on lisäksi sekä veden- että tuulenkestävä joka antaa käyttäjälle lisää joustavuutta työskentelyyn eri olosuhteissa.

Milwaukeen M12 sarja koostuu nyt 25 eri työkalusta jotka hyödyntävät kompaktia ja tehokasta 12V Lithium-Ion akkua. Milwaukee jatkaa myös työtä Lithium-Ion teknologian innovaation parissa ja laajentaa jälleen sen kompaktia akkutyökalusarjan tarjontaa. Kompakti ja tehokas M12 akkujärjestelmä antaa monia mahdollisuuksia myös tuleville innovaatioille. Takki on saatavana huhtikuussa.

Ominaisuudet

Käyntiaika: Jopa 6 tuntia jatkuvaa lämmitystä yhdellä latauksella.

Veden- ja tuulenpitävä

3 lämmitysaluetta jotka lämmittävät kehon ydinalueen

3 eri lämpötilaa sekä lämmitysaste helpolla säätimellä

Kätevä tasku akulle takin takana

Tekniset tiedot

Akku: 12V LITHIUM-ION (myydään erikseen)

Latausaika: n. 30 min.

Lämmitysalueet: 3 (vasen/oikea rinta ja selkä)

Lämpötilat: 3 eri lämpötilaa sekä lämmitysaste

Taskut: 2 sivutaskua + rintatasku kännykälle

Materiaali: Soft Shell: 95% Polyesteri / 5% Spandex

Koot: M, L ja XL

Huolto: käsinpesu ilman akkua

Korkearesoluutioiset kuvat:

Lisätietoja

Lisätietoja saat ottamalla yhteyttä tuotepäällikkö Magnus Karlssoniin (puh. +46 705 43 95 71 tai sähköposti magnus.karlsson@tti-emea.com). Tiedot lähimmästä jälleenmyyjästä antaa Milwaukeen asiakaspalvelu (puh. 0800 1 09000, sähköposti asiakaspalvelu@tti-emea.com). Lisätietoja Milwaukee tuotteista www.milwaukeetool.fi

Tietoa Milwaukeesta

Ensimmäinen Milwaukee-työkalu valmistettiin yli 80 vuotta sitten Wisconsinissa, USA:ssa. Siitä lähtien Milwaukee on keskittynyt yhteen tehtävään: tuottamaan parhaimmat ja kestävimmät sähkötyökalut ammattilaisten käyttöön. Nykyään Milwaukee-nimi yhdistetään tuotteisiin, joilla on korkein laatu, pisin käyttöikä ja paras luotettavuus jota rahalla saa.

Milwaukeella Heavy Duty on enemmän kuin iskulause. Se lupaa tarjota parasta ja vain parasta ammattilaisille. Milwaukeen insinöörit eivät pelkästään suunnittele työkaluja; he suunnittelevat työkaluja, jotka suorittavat työtehtävät paremmin, nopeammin, varmemmin ja luotettavammin kuin muut.

• c12 hj
  • lämpötakki