MILWAUKEE® ESITTELEE UUDEN MULLISTAVAN M18 12,0 AH HIGH OUTPUT™ -AKUN

UUSI M18 HB12 ON 50 % SUORITUSKYKYISTÄ MILWAUKEE® M18 B9 9,0 AH -AKKUA TEHOKKAAMPI, KUUMENEE 50 % SITÄ VÄHEMMÄN JA KESTÄÄ KÄYTÖSSÄ 33 % PIDEMPÄÄN. TOISIN SANOEN SE PARANTAA KOKO M18™ -JÄRJESTELMÄN SUORITUSKYKYÄ.

”Kaksi vuotta sitten esitelty M18™ REDLITHIUM-ION™ HIGH DEMAND™ 9,0 Ah -akku muutti täysin akkukäyttöisiin työkaluihin kohdistuvat käsitykset ja odotukset. Yhdessä teknisesti kehittyneen moottorin ja elektroniikan kanssa akku nosti johdottomien työkalujen tarjoamat mahdollisuudet ennennäkemättömälle tasolle”, Milwaukee® Product Manager Tobias Jönsson sanoo. ”Nyt on M18 HB12 – 18V 12,0 Ah HIGH OUTPUT™ -akun vuoro mullistaa työmaat. Kennotekniikkaa, rakennetta ja elektroniikkaa on uudistettu, mikä tekee siitä kaikkia aiempia ammattilaistason akkujärjestelmiä edistyneemmän. Tämän ansiosta akku on M18 B9 9,0 Ah -akkua tehokkaampi, pysyy sitä viileämpänä ja kestää pidempään käytössä. Lisäksi käyttäjät voivat jatkaa saman työkalujärjestelmän käyttämistä. Tämä on huomattava edistysaskel akkutekniikan ja akkukäyttöisten työkalujen saralla.”

Uusi 12,0 Ah akku hyödyntää uudenlaista kennotekniikkaa, joka parantaa akun tehoa ja suorituskykyä huomattavasti aiempiin malleihin verrattuna. Milwaukee® on uudistanut akun voimansyöttöä ja elektroniikkaa, jotta uusista tehokkaista kennoista saadaan kaikki irti. Parannusten ansiosta uudet M18 FUEL™ -tuotteet ovat yhtä tehokkaita kuin johdolliset työkalut. Akku parantaa koko M18™ -järjestelmän suorituskykyä, nopeuttaa työskentelyä ja takaa tasaisen virransyötön.

Kasvatetun tehon vuoksi Milwaukeen® oli minimoitava akun lämpeneminen käytössä. Siinä onnistuttiin pienemmän impedanssin kennoilla ja optimoidulla akkurakenteella. Akku lämpenee 50 % M18 B9 -akkua vähemmän, joten ylikuumenemista ei tarvitse murehtia kovassakaan käytössä. Hiiliharjattoman POWERSTATE™ -moottorin ja REDLINK PLUS™ -elektroniikan ansiosta M18 HB12 -akku kestää käytössä jopa 33 % M18 B9 -akkua pidempään. Yksi lataus riittää erittäin pitkälle, joten johdolliset työkalut ovat saaneet todellisen kilpailijan.

Kehittyneen rakenteen ansiosta M18 HB12 -akku sopii myös kylmiin olosuhteisiin. Se toimii äärimmäisessäkin säätilassa (-28 °C) kovassa kuormituksessa.

Milwaukee® on sitoutunut tuottavuuden parantamiseen. Yritys tarjoaa suorituskykyisiä ja ammattilaisille suunniteltuja ratkaisuja, jotta kaikki eri työt voi tehdä yhdellä ja samalla akkujärjestelmällä. M18™ -järjestelmään kuuluu nyt yli 135 työkalua, joita kaikkia voi käyttää samalla akulla.

Uuden 12,0 Ah akun voi hankkia yhden (M18 HB12) tai kahden akun paketissa M12™-M18™ -pikalaturin kanssa (M18 HNRG-122).

Lisätietoja uudesta M18 HB12 – 18V 12,0Ah HIGH OUTPUT™ -akusta saat videosta. Lähimmän myymäläsi löydät osoitteesta www.milwaukeetool.fi

• litiumionakku
  • akku