MILWAUKEE® ON TEHNYT SUUREN HARPPAUKSEN KOHTI TÄYTTÄ JOHDOTTOMUUTTA

Akkutyökalujen johtava kehittäjä, Milwaukee®, on tehnyt suuren harppauksen kohti täyttä johdottomuutta.

Milwaukeen uusi 9,0 Ah:n M18 REDLITHIUM-ION HIGH DEMAND -akku muuttaa akkutyökaluihin kohdistuvat odotukset täydellisesti, sillä se tarjoaa jopa viisi kertaa pidemmän käyttöajan ja 35 % enemmän voimaa kuin tavalliset litiumioniakut. Lisäksi se on käytössä niitä 60 % viileämpi.

Yhdessä M18-järjestelmän kehittyneiden moottoreiden ja elektroniikan kanssa uusi akku asettaa uudet standardit korkeajännitetyökaluille ja samaa akkua käyttäville järjestelmille. Se on täysin yhteensopiva Milwaukeen yli 85 laitetta sisältävän M18-järjestelmän kanssa.

”M18-järjestelmä on markkinoiden kehittynein, tehokkain ja täydellisin akkutyökalujärjestelmä. Milwaukeen kehittämän akku- ja moottoritekniikan sekä elektroniikan ansiosta pystymme tarjoamaan ylittämätöntä suorituskykyä ammattikäyttöön. M18 FUEL on mullistanut akkutyökalujen markkinat. Uusi 9,0 Ah:n M18 REDLITHIUM-ION HIGH DEMAND -akku tuo äärimmäisen tehokkaisiin M18 FUEL-järjestelmän työkaluihin jopa kaksinkertaisen suorituskyvyn verrattuna markkinoiden johtavaan 5,0 Ah:n akkuun. Koska uusi tuote on täysin yhteensopiva käyttäjillemme tutun

M18-järjestelmän kanssa, heidän laitteistonsa tuottavuus ei kärsi”, Milwaukeen Pohjoismaiden Trade Product Manager Thomas Møller toteaa.

”Tämä akku on suuri harppaus litiumionitekniikassa, ja se muuttaa täysin käsitykset ja odotukset akkutyökalujen kyvyistä”, Møller selittää.

Uudella akulla käyttäjän jo omistamien M18-akkutyökalujen suorituskyky paranee välittömästi. 9,0 Ah:n M18 HIGH DEMAND -akkua käytettäessä niillä voidaan työskennellä yhdellä latauksella pidempään kuin millään muulla markkinoilla olevalla akkutyökalulla sen volttimäärästä riippumatta. Lisäksi uuden akun käyttöikä on markkinoiden pisin. 9,0 Ah:n M18 REDLITHIUM-ION HIGH DEMAND -akku on myös käytössä huomattavasti aiempia akkuja viileämpi, minkä ansiosta laitteita voi käyttää kovemmin ja pitempään kuin koskaan aiemmin.

9,0 Ah:n M18 REDLITHIUM-ION™ HIGH DEMAND -akun esittelyn myötä Milwaukee pystyy nyt tarjoamaan koko järjestelmän kanssa yhteensopivia akkuratkaisuja kaikentasoiseen työskentelyyn – valikoimaan kuuluvat kompaktit 2,0 Ah:n akut, pitkäkestoisempaan käyttöön tarkoitut 5,0 Ah:n akut ja raskaaseen työskentelyyn sopivat 9,0 Ah:n akut. 9,0 Ah:n HIGH DEMAND -akku sopii erityisen hyvin M18 FUEL -työkaluihin ja -ratkaisuihin, joissa tarvitaan paljon virtaa pitkäkestoiseen työskentelyyn. Tällaisia käyttökohteita ovat esimerkiksi raskas poraus, talttaus, leikkaus ja hionta.

9,0 Ah:n M18 REDLITHIUM HIGH DEMAND -akkua myydään erillisenä lisävarusteena, osana itse koottavia 9,0 Ah:n M18 HIGH DEMAND -sarjoja sekä valikoitujen M18 FUEL-järjestelmien mukana. Akku on täysin yhteensopiva kaikkien yli 85:n M18-akkutyökalun kanssa.

Lisätietoja uudesta 9,0 Ah:n M18™ REDLITHIUM™ HIGH DEMAND™ -akusta sekä lähimmän jälleenmyyjän yhteystiedot löytyvät osoitteesta www.milwaukeetool.fi

TIETOJA MILWAUKEESTA

Ensimmäinen Milwaukee-työkalu valmistettiin yli 90 vuotta sitten Wisconsinissa, USA:ssa. Siitä lähtien Milwaukeen tavoitteena on ollut tarjota ammattilaisille markkinoiden parhaita ja kestävimpiä työkaluja. Nykyään Milwaukeen nimi on laadukkuuden, kestävyyden ja luotettavuuden tae.

Milwaukeella heavy duty on enemmän kuin iskulause. Se on lupaus tarjota ammattilaisille vain parasta. Milwaukeen insinöörit eivät pelkästään suunnittele työkaluja; he suunnittelevat työkaluja, jotka suorittavat työtehtävät paremmin, nopeammin, varmemmin ja luotettavammin kuin muut.

• 9.0ah m18 redlithium high demand akku
  • m18 b9
  • akku
  • fuel