MILWAUKEE® TUO MARKKINOILLE PIENIKOKOISEN AKKUKÄYTTÖISEN M18 FUEL™ -SEKOITTIMEN

MILWAUKEE® ON KEHITTÄNYT AMMATTIKÄYTTÖÖN SOPIVAN TEHOKKAAN JA MONIPUOLISEN AKKUKÄYTTÖISEN SEKOITTIMEN. M18 FUEL™ -SEKOITTIMEN TEHO RIITTÄÄ MYÖS JÄHMEIDEN MASSOJEN SEKOITTAMISEEN. SE ON ERINOMAINEN LISÄYS M18™ -TUOTEVALIKOIMAAN, JOHON KUULUU NYT YLI 135 TYÖKALUA.

”Kipsilevyasentajat, rakentajat, maalarit ja laatoittajat ovat aiemmin joutuneet tyytymään sähkökäyttöisiin sekoittimiin, joita ei ole kehitetty nimenomaisesti näiden ammattilaisten tarpeisiin. Otimme tämän huomioon tätä sekoitinta kehittäessämme”, Milwaukee® Product Manager Tobias Jönsson sanoo.

”Sekoitin soveltuu betonin kaltaisille jähmeille massoille ja on niin tehokas, että se pystyy korvaamaan sähkökäyttöiset vaihtoehdot monissa käyttökohteissa. Ammattilaiset saavat vihdoin helposti liikuteltavan, työtehtäviin sopivan ja tuottavuutta parantavan sekoittimen”, Tobias sanoo.

Kolmen ainutlaatuisen Milwaukee® -innovaation – hiiliharjattoman POWERSTATE™ -moottorin, REDLITHIUM-ION™ -akun ja REDLINK PLUS™ -elektroniikan – ansiosta uusi M18 FUEL™ -sekoitin on ennennäkemättömän tehokas ja jaksaa sekoittaa nopeasti jähmeitäkin massoja, kuten rappauslaastia ja betonia. Työkalu ei ole johtojen kahlitsema, joten sitä on helppo liikutella. Käyttäjien ei tarvitse miettiä, missä lähin pistorasia sijaitsee.

Työkalussa on säädettävä 180° kahva ja kahdeksan nopeusasetusta. Kahvassa on 16 eri asentoasetusta, joten käyttäjät voivat säätää sen juuri itselleen sopivaksi. Nopeuden voi säätää kulloisenkin seoksen vaatimalle tasolle. Nopeussäätimen avulla käyttäjät voivat lukita valitsemansa nopeusasetuksen, joten sormea ei tarvitse pitää painikkeella.

Työkalu kestää käytössä jopa 30 minuuttia yhdellä M18™ REDLITHIUM-ION™ 5,0 Ah -akun latauksella.

Milwaukeen® hiiliharjaton POWERSTATE™ -moottori kestää käytössä jopa 10 kertaa kilpailevia moottoreita pidempään. Kulumattomat komponentit ja erinomainen kestävyys vähentää ylläpitotarvetta, mikä alentaa myös käyttökustannuksia.

Uusi M18 FUEL™ -sekoitin on täysin yhteensopiva kaikkien M18™ -tuotevalikoimaan kuuluvien yli 135 työkalun kanssa.

Tekniset tiedot

M18 FUEL™ -sekoitin 180° kahvalla (M18 FPM-0X)

• Kuormittamaton nopeus: 550 rpm
  • Lukituspainike
  • Nopeudensäätökytkin
  • Lukituspainike
  • 180° käännettävä kahva
  • Pituus: 296,1 cm (kahvasta kahvaan)
  • Paino: 2,9 kg
  • *Saatavana vain ilman akkua ja laturia

Lisätietoja uudesta M18 FUEL™ -sekoittimesta ja lähimmän myymäläsi löydät osoitteesta www.milwaukeetool.fi

• sekoitin
    • sekoituskone
    • li-ion

MILWAUKEE®

Ensimmäinen Milwaukee-työkalu valmistettiin yli 90 vuotta sitten Wisconsinissa Yhdysvalloissa. Siitä lähtien Milwaukee on pyrkinyt tarjoamaan ammattilaisille markkinoiden parhaita ja kestävimpiä työkaluja. Nykyään Milwaukee-nimi yhdistetään tuotteisiin, joilla on korkein laatu, pisin käyttöikä ja paras luotettavuus, jota rahalla saa.

Milwaukeella heavy duty on enemmän kuin iskulause. Se on lupaus tarjota ammattilaisille vain parasta. Milwaukeen insinöörit tähtäävät korkealle työkaluja kehittäessään: he suunnittelevat työkaluja, joilla työstä selviytyy paremmin, nopeammin, varmemmin ja luotettavammin kuin muilla vastaavilla laitteilla.

Viivi Pehto

Marketing Coordinator Finland & Baltics Milwaukee +45 20 31 36 75