MILWAUKEE® TUO UUDET HIGH OUTPUT™ -AKUT KOKO M18™-JÄRJESTELMÄÄN!

KAIKKI M18™ REDLITHIUM-ION™ HIGH OUTPUT™ -AKUT OVAT PUOLET PERINTEISIÄ M18™ REDLITHIUM-ION™ -AKKUJA TEHOKKAAMPIA, KUUMENEVAT PUOLET VÄHEMMÄN JA KESTÄVÄT PIDEMPÄÄN KÄYTÖSSÄ. NE OVAT YHTEENSOPIVIA KOKO M18™-JÄRJESTELMÄN KANSSA, JOHON KUULUU TÄLLÄ HETKELLÄ YLI 145 TYÖKALUA.

Vuonna 2005 Milwaukee® käänsi akkukäyttöisten työkalujen markkinat päälaelleen esittelemällä tekniikan, joka salli litiumioniakkujen käytön sähkötyökaluissa. Se oli ennennäkemätön saavutus vaikka moni muu yritys onkin sittemmin hyödyntänyt tätä tekniikkaa omissa akkukäyttöisissä järjestelmissään, Milwaukee on pysynyt litium-ionitekniikan innovaatioiden aallonharjalla. Lanseerauksen jälkeen olemme tuoneet REDLITHIUM-ION™-akkuihin joka vuosi uusia ominaisuuksia – vuonna 2018 lanseerasimme kaikkien aikojen suorituskykyisimmän akkumme, M18™ REDLITHIUM-ION™ HIGH OUTPUT™ 12,0 Ah -akun. Tänä vuonna tuomme isoimman päivityksen M18™-järjestelmään sitten REDLITHIUM-ION™-akkujen lanseerauksen, kun otamme HIGH OUTPUT™ -tekniikan käyttöön koko M18™-järjestelmässä”, Milwaukee® Trade Product Manager Henrik Nielsen sanoo.

M18™ REDLITHIUM-ION™ HIGH OUTPUT™ -järjestelmän erinomainen kennotekniikka, rakenne ja elektroniikka tekevät siitä kaikkia aiempia ammattilaistason akkujärjestelmiä edistyneemmän. Sen ansiosta tekniikkaa hyödyntävät akut ovat M18™ REDLITHIUM-ION™ -akkuja tehokkaampia, pysyvät niitä viileämpänä ja kestävät pidempään käytössä. Siten ne nopeuttavat työskentelyä ja takaavat tasaisen virransyötön kaikissa M18™-akkujärjestelmän laitteissa. Samalla ne poistavat tarpeen panostaa toiseen työkalujärjestelmään.

Lisätietoja uusista M18™ HIGH OUTPUT™ -akuista ja M18™-valikoimasta saat videosta. Lähimmän myymäläsi löydät osoitteesta www.milwaukeetool.fi

• akut
  • akku
  • high output
  • li-ion

MILWAUKEE®

Ensimmäinen Milwaukee-työkalu valmistettiin yli 90 vuotta sitten Wisconsinissa Yhdysvalloissa. Siitä lähtien Milwaukee on pyrkinyt tarjoamaan ammattilaisille markkinoiden parhaita ja kestävimpiä työkaluja. Nykyään Milwaukeen nimi on laadun, kestävyyden ja luotettavuuden tae.

Milwaukeella heavy duty on enemmän kuin iskulause. Se on lupaus tarjota ammattilaisille vain parasta. Milwaukeen insinöörit tähtäävät korkealle työkaluja kehittäessään: he suunnittelevat työkaluja, joilla työstä selviytyy paremmin, nopeammin, varmemmin ja luotettavammin kuin muilla vastaavilla laitteilla.

Viivi Pehto

Marketing Coordinator Finland & Baltics Milwaukee +45 20 31 36 75