MILWAUKEEN® ENSIMMÄINEN LITIUMAKKUA KÄYTTÄVÄ JUOTIN

Milwaukee Sähkötyökalut jatkaa tehokkaiden akkukäyttöisten työkalujen kehittämistä ja lisää M12™ työkaluvalikoimaansa uuden M12 SI juottimen.

LITIUMAKKUKÄYTTÖINEN JUOTIN ON OSA YLI 70 TYÖKALUN JÄRJESTELMÄÄ. SE LÄMPENEE NOPEASTI, SÄILYTTÄÄ OPTIMILÄMPÖTILAN HAASTAVISSAKIN KÄYTTÖKOHTEISSA JA LISÄÄ JUOTOSTÖIDEN TUOTTAVUUTTA.

”Suurin osa markkinoilla olevista juottimista kärsii erilaisista puutteista, kuten lämpötilanhallinnan puuttumisesta, hitaasta lämpenemisestä ja vaikeasta liikuteltavuudesta. M12 SI:tä kehittäessämme pyrimme yhdistämään työpöytäjuotinten suorituskyvyn ja lämpötilanhallinnan sekä butaanijuotinten liikuteltavuuden”, Milwaukee Toolin Product Manager Tobias Jönsson sanoo.

”Hyödyntämällä M12™ tekniikkaa olemme kehittäneet juotinratkaisun, joka poistaa aiempien työkalujen heikkoudet ja parantaa tuottavuutta kaikissa käyttökohteissa”, Tobias sanoo.

Uusi M12 SI lämpenee nopeasti ja saavuttaa käyttölämpötilan 20–30 sekunnissa.

REDLINK PLUS™ -elektroniikka valvoo kärjen lämpötilaa ja estää laitetta ylikuumenemasta tai vahingoittamasta johtoja. Lämpötilan merkkivalo ilmoittaa, milloin työkalu on käyttövalmis ja milloin sen voi turvallisesti laittaa säilöön. Juottimen lämmetessä LED-tilavalo vilkkuu vihreänä. Valo lakkaa vilkkumasta, kun juotoslämpötila on saavutettu. Kärki kuumenee edelleen, kunnes se saavuttaa maksimilämpötilan (400 °C). Kun työt on saatu valmiiksi ja juotin sammutetaan, LED-valo palaa punaisena, kunnes työkalu saavuttaa varastointilämpötilan.

M12 SI:ssa on kääntyvä kärki, joka voidaan lukita kolmeen eri asentoon. Pieni koko, 3-asentoinen kääntyvä kärki ja LED-merkkivalo helpottavat juotostöitä ahtaissa paikoissa.

Uusi M12 SI on yhteensopiva koko M12™ järjestelmän kanssa. Tuotevalikoimassa on nyt yli 70 ammattilaistason akkutyökalua, joiden kehityksessä on keskitytty tehoon, tuottavuuteen ja kannettavuuteen. M12 SI:n ja M18 kuumailmapistoolin myötä Milwaukeella® on nyt kokonaisvaltainen ratkaisu johtojen korjaamiseen.

Tekniset tiedot

M12™ juotin (M12 SI-201C)

• Lämpöteho: 90 W
  • Lämpenemisaika: 20–30 sekuntia
  • Vaihdettavat kärjet: taltta ja terävä
  • LED-valo: kyllä
  • Käyttöaika: 50 minuuttia (2,0 Ah REDLITHIUM-ION™ -akku)
  • Pituus: 294 mm
  • Paino: 0,5 kg
  • Mukana 2,0 Ah akku, laturi, terävä pää, talttapää ja kotelo.

Saatavana myös ilman akkua ja laturia (M12 SI-0)

Lisätietoja M12 juottimesta ja lähimmän myymäläsi löydät osoitteesta www.milwaukeetool.fi.

• juotostyöt
    • redlink plus