Nopeaa, tarkkaa sahaamista uusilla Ryobi® pöytäsahoilla

Ryobi® lanseeraa kaksi uutta pöytäsahaa, joissa on useita loistavia toimintoja, jotka helpottavat tee-itse töitä sekä sahaavat entistä tarkemmin suuria työkappaleita. Kummatkin koneet ovat tehokkaita, tarkkoja ja tarjoavat uskomatonta suorituskykyä. Samalla ne ovat helppoja pystyttää toimintavalmiuteen sekä yksinkertaisia käyttää.

Voimakas: kaksi markkinoiden tehokkainta pöytäsahaa, voimaa 1800 W.

Kapasiteetti – kompakti mutta tehokas: uudessa koneessa on 24% pienempi pöytä kuin edeltävässä mallissa, mutta 40% enemmän sahauskapasiteettia! (RTS1800EF-G)

Tarkkuus: valettu alumiinipöytä takaa tukevan sahausalustan, etu- ja takapuristimet kiinnittyvät pitkään sahaustukeen ja tarkka mitta-asteikko takaa tarkat sahaukset jokaisella sahauskerralla.

Molemmat sahat [RTS1800EF-G ja RTS1800S-G] ovat tehoiltaan 1800W, joka tekee niistä kuluttajamarkkinoiden tehokkaimpia koneita. Molemmissa on tukeva valettu alumiininen sahauspöytä, etu- ja takapuristimet, joilla saa tukevasti työstömateriaalin kiinni sahaustukeen. Laadukas 48-hampainen kovametalliterä tarjoaa suuren sahauskapasiteetin 80mm @90° ja 55mm @45°. Etu- ja takatuilla varustettu sahaustuki voidaan säätää jopa 510mm sahauskapasiteetille premium mallissa (RTS1800EF-G).

Sahoissa on käteviä lisäominaisuuksia, pöydän kokoa on pienennetty 24% edellisistä malleista ja samalla sahauskapasiteettia sahanterän oikealla puolella on kasvatettu jopa 40% (RTS1800EF-G). Molemmat pöydät on helppoja koota ja käyttää, irrotettavat jalat helpottavat liikuttamista sekä varastointia ja pyörät RTS1800EF-G mallissa helpottavat siirtelyä.

Koska vain ja missä vain tarvitsetkaan Ryobin pöytäsahaa, se on helppo ja nopea kasata ja sillä saa nopeat ja tarkat sahaukset jokaisella sahauskerralla!

Ominaisuudet:

RTS1800EF-G RTS1800S-G
Teho 1,800W 1,800W
Kuormittamaton nopeus 4,500rpm 4,500rpm
Sahaussyvyys 90° kulmassa 80mm 80mm
Sahaussyvyys 45° kulmassa 55mm 55mm
Pöydän jatkotuki 645mm x 750mm (jatkettava) 560mm x 590mm
Jatkettava materiaalituki 510mm [oikea] Ei jatkettava
Pöytämateriaali Valettu alumiini Valettu alumiini
Jalat Kyllä Kyllä
Terä 48-hampainen 48-hampainen
Pehmeä käynnistys Kyllä Kyllä
Pyörät Kyllä Ei
Ylikuormitussuoja Kyllä Kyllä
Mukana vakiona 48-hampainen kovametalliterä 48-hampainen kovametalliterä
Kuvaus Malli Suositeltu listahinta
1800W pöytäsaha RTS1800EF-G € 449.00 OVH
1800W pöytäsaha RTS1800S-G € 339.00 OVH

Kaikilla Ryobi-koneilla on kahden vuoden takuu.

RYOBIn kotisivuilta voit lukea lisää tuotteista www.ryobitools.fi

• ryobi pöytäsaha
  • ryobi sähkötyökalut