Ryobi® 36 V Lithium-ion Puutarhatyökalu sarja

Johdotonta vapautta: Ei polttoainetta, Ei johtoja, Ei vaivaa

Akkutyökalut polttomoottorikoneiden tehokkuudella Ryobi®n 36V Lithium-ion sarja tarjoaa akkutyökaluja joilla on polttomoottorikäyttöisen koneen suorituskyky johdottomassa paketissa. Ryobi®n 36V Lithium-ion akkusarjaan kuuluu laaja valikoima erilaisia puutarhatyökaluja, joissa on enemmän tehoja ja pidempi käyttöaika.

• Jopa 97% vähemmän tärinää ja melua
  • Jopa 50 kertaa halvempi käyttää kuin vastaavaa polttomoottorikäyttöistä työkalua
  • Uusi 4.0Ah akku. Leikkaa yhdellä latauksella jopa 600 m2 nurmikkoa.

Tehokas 36V akku tarjoaa polttomoottorikäyttöisen koneen käyttöaikaa ja suorituskykyä mutta 97% vähemmän tärinää ja meteliä ilman päästöjä käytön aikana.

36V Lithium-ion sarjan edut polttomoottorikäyttöisiin koneisiin on, että käyttäjän ei tarvitse

sekoittaa polttoainetta ja 2-tahti öljyä. On arvioitu, että säästöjä kertyy kauden aikana ja on jopa 50 kertaa halvempaa käyttää akkukäyttöisiä työkaluja kuin vastaavia polttomoottori käyttöisiä koneita.

Uutuutena kaudelle 2012 lanseeraa Ryobi® 4.0Ah akun ruohonleikkurille. Tämä mahdollistaa vielä pidemmän käyttöajan per lautaus kerta. 4.0Ah akku tarjoaa Ryobi® 36V ruohonleikkurille jopa 40 minuuttia käyntiaikaa mikä vastaa pinta-alalta noin 600 m2alueen leikkausta.

Muissa puutarhatyökaluissa voi käyttää 36V 2.6Ah Lithium-Ion akkua joka tarjoaa myös ylivoimaista käyntiaikaa kilpailijoihin verrattuna. Pensasleikkuri käy jopa 90 minuuttia yhdellä latauksella mikä vastaa pinta-alalta noin 150 m2 alueen leikkausta. Nurmikonviimeistelijä käy jopa 60 minuuttia yhdellä latauksella joka vastaa noin 2500 metriä ruohonleikkausta. Tämä vastaa käytännössä jopa kahdeksan jalkapallokentän laitojen viimeistelyä. Ryobi® 36V:n Lithium-ion sarja tarjoaa johdotonta vapautta ja polttomoottorikoneiden tehoja jokaiseen puutarhaan

Kuvaus                       Tuote             OVH hinta

36V trimmeri                            RLT36              €249,00

36V pensasleikkuri                  RHT36             €299,00

36V ketjusaha                          RCS36             €299,00

36V ruohonleikkuri 4.0ah       RLM3640LIX     €419,00

36V puhallin [ilman akkua]     RBL36B           €99,00

Kaikilla Ryobi-koneilla on kahden vuoden takuu.

Lisätietoja

Lisätietoja saat markkinointikoordinaattori Asta Larjomaalta (suomeksi, tai englanniksi, +45 43 56 55 83 tai asta.larjomaa@tti-emea.com) tai markkinointipäällikkö Thomas Norbergilta (englanniksi tai ruotsiksi puh. +46 (0) 30 732 78 44 tai e-mail: thomas.norberg@TTI-emea.com). Tiedot lähimmästä jälleenmyyjästä asiakaspalvelusta numerosta: 0800 1 09000 (sähköposti asiakaspalvelu@tti-emea.com) tai verkkosivuiltamme www.ryobitools.fi.

Ryobista

Ryobi viimeiset 40 vuotta tarjonnut korkealaatuisia sähkötyökaluja houkuttelevaan hintaan. Ryobin tuotteet ovat aina vastanneet markkinoiden tarpeita ja yhtiö on kehittänyt innovatiivisia työkaluja, joissa on kaikki tarvittavat ominaisuudet. Ryobi työkalut soveltuvat sekä ammattilaisille että kotinikkareiile, työpajoihin ja puutarhaan. Ryobin työkaluilla saat aina rahoillesi vastinetta. Ryobi, kuten Homelite sekä ammattilaistyökalut AEG ja Milwaukee kuuluvat Techtronic Industriesin tuotemerkkivalikoimaan.

• li-ion
  • puutarhatyökalut