Ryobin korkeasuorituskykyinen 36V akkuruohonleikkuri - polttomoottorikoneen suorituskyvyllä

·  Erinomainen käyntiaika: Ryobin 36V Lithium+ akkujärjestelmää hyödyntävä IntelliCell™ teknologia ottaa askeleen eteenpäin ja lanseeraa uuden 5.0Ah akulla käyvän korkeasuorituskykyisen ruohonleikkurin, jonka yhdellä akulla leikkaa jopa 800 m2 nurmikkoa.

·  Suorituskykyinen: Aerodynaamisesti optimoitu rungon leveys ja 46cm metallinen terä tarjoaa erinomaisen leikkaus- ja bioleikkaustuloksen.

·  Hiiliharjaton moottori: tekee leikkurista voimakkaamman, se käyttää vähemmän energiaa ja on kestävämpi

Ryobin uusi 36V korkeasuorituskykyinen ruohonleikkuri vie akkukoneet seuraavalle tasolle. Ainutlaatuinen 36V Lithium+ akkutyökalusarja laajenee nyt uudella 5.0 Ah akulla käyvällä ruohonleikkurilla, jossa korkeasuorituskykyinen, hiiliharjaton moottori. Yhdistelmä edistyksellistä akkuteknologiaa, sekä uusi tehokas moottori takaavat verratonta leikkuusuorituskykyä, joka yllättää akkuruohonleikkurimarkkinat. RLM36X46H50HI on suunniteltu suoriutumaan vaativimmistakin tehtävistä kotipuutarhassa ja yhdellä akun latauksella se leikkaa jopa 800 m2 nurmikkoa.

Aerodynaamisesti optimoitu runko, jossa metallinen 46 cm leikkuuterä, takaa erinomaiseen leikkaus- ja bioleikkaustuloksen jokaisella nurmikonleikkauskerralla. Kätevä ruohoharja mahdollistaa nurmikonleikkaamisen myös aivan seinän tai reunan vierestä taaten näin siistin lopputuloksen.

36V korkeasuorituskykyinen Lithium+ ruohonleikkuri takaa sekä käyntiaikaa että suorituskykyä, mutta innovaatiot eivät kuitenkaan lopu tähän. Kätevästi muotoiltuun leikkuriin on sisällytetty useita käyttöä helpottavia toimintoja, joten ruohonleikkuri soveltuu pitkäkestoiseenkin käyttöön. Vertebrae™ työntöaisa on muotoilu käyttömukavuutta ajatellen ja sen voi säätää helposti jokaiselle käyttäjälle sopivaksi. Aisassa on myös integroitu virtamittari, jossa LED-valo ilmaisee akun tilan. Työkalun kokoaa laatikosta käyttövalmiiksi jopa alle 5 minuutissa. Työntöaisassa pikalukot ja kerääjässä pehmeä pohja, joka helpottaa varastointia pienessäkin tilassa.

Ryobin Lithium+ 36V korkeasuorituskykyisessä ruohonleikkurissa yhdistyy pitkä käyntiaika, runsaasti suorituskykyä sekä käyttömukavuutta ja kone on näppärä varastoida.

Ominaisuudet:

RLM36X46H50HI