Ryobin® uudesta hybrid ruohotrimmeristä virta ei koskaan lopu kesken

Lehdistötiedote   •   Maalis 25, 2014 10:00 EET

•   Ryobi® Hybrid Teknologia: Uusi Ryobin vallankumouksellinen Hybrid ruohotrimmeri käy joko 18V ONE+ akulla tai verkkovirralla antaen työskentelyyn ainutlaatuista joustoa - joko jatkuvaa käyttöaikaa verkkovirralla tai akkukoneen joustavuutta 18V ONE+ akulla. Ja työkalu on sama.

•   Tehokasta, suorituskykyä: Leikkuuleveyden voi säätää 25-30 cm ja siimapäässä on automaattinen siimansyöttö, Hybridi ruohotrimmeri tarjoaa tehokkuutta sekä tehoja trimmaamiseen.

•   Yhteensopiva ONE+™ sarjan kanssa: Osa kattavaa ONE+™ järjestelmä, sama akku käy yli 35 sähkö- ja puutarhatyökaluun.

Ryobi esittelee uuden ainutlaatuisen 18V Lithium Hybrid ruohotrimmerin, joka käy sekä akulla että verkkovirralla.  Työkalussa yhdistyy tehokas verkkovirta kun työskentelet virtaliitännän lähettyvillä sekä akun tarjoamaa joustavuutta kun työskentelet paikassa jonne verkkovirta ei ylety.

Hybrid ruohotrimmerissä on monta käytännöllistä toimintoa:
•   Siimapään voit kääntää joko reunanleikkuutoimintoon tai perinteiseen ruohontrimmaus asentoon
•   Automaattinen siiman syöttö
•   Teleskooppista vartta voi säätää käyttäjälle sekä työtyylin sopivaksi.
•   Leikkuuleveyden voi säätää 25-30 cm

Ryobin Hybrid trimmerissä yhdistyy akkukäyttöisen ja sähkökäyttöisen työkalun parhaat palat. Verkkovirtaa ja tehoja kodin lähettyvillä ja akkukoneen joustavuutta kun tarvitset johdotonta vapautta. Tämän lisäksi Ryobin 18V ONE+ akku käy sarjan kaikkiin työkaluihin, valikoimassa yli 35 sähkö- ja puutarhatyökalua.

PDF-tiedosto

Kommentit (0)

Kommentti

Lähettämällä kommentin suostut siihen, että henkilötietojasi käsitellään Mynewsdeskin tietosuojakäytännön mukaisesti.