UUDEN MILWAUKEE® M18 FUEL™ -REPPUIMURIN VOI OTTAA MUKAAN KAIKKIALLE!

SYKLONI-IMURISSA ON HIILIHARJATON POWERSTATE™ -MOOTTORI. IMURIN IMUTEHO ON SUURI, MUTTA SE ON SIITÄ HUOLIMATTA KOLME KERTAA PERINTEISIÄ TYÖMAAIMUREITA HILJAISEMPI. IRROTETTAVIEN VALJAIDEN, KOUKUN JA KAHVAN AVULLA IMURI KULKEE MUKANA KAIKKIALLE.

”Havaitsimme, että ihmiset puhdistavat työmaita yhä kömpelöillä johdollisilla imureilla. Johto ja imurin koko rajoittavat usein imurointia. Tarvitaan siis imuri, joka kulkee mukana kaikkialle ja imuroi monenlaista materiaalia nopeasti ja tehokkaasti”, Milwaukee® Product Manager Tobias Jönsson sanoo. ”Siksi kehitimme M18 FUEL™ -reppuimurin. Uutta kehittynyttä akkutekniikkaa hyödyntävä imuri sopii sopeutuvan rakenteensa ansiosta monenlaisiin puhdistustöihin.”

Sykloni-imurin tehokkaan hiiliharjattoman POWERSTATE™ -moottorin ilmatilavuusvirta on 1557 l/min. Imurissa on 3,8 litran säiliö ja sen 189 mbar alipaine kerää kipsilevypölyn, betonipölyn, puu-/metallilastut sekä muut tavalliset työmaaroskat nopeasti ja tehokkaasti.

Imuri yltää joka kolkkaan kaikilla työmailla, olipa kyse piste-, alue- tai loppusiivouksesta. Imurin 76 dBA:n äänitaso on vain kolmasosa perinteisen työmaaimurin äänitasosta. Nopeasti irrotettavien valjaiden, koukun ja kahvan avulla imuri kulkee helposti mukana kaikkialla. Lisäksi säiliön voi tyhjentää hetkessä napin painalluksella, joten työt eivät keskeydy turhaan.

M18 REDLITHIUM-ION™ 9,0 Ah -akulla imurin käyttöaika on jopa 25 minuuttia High-tilassa ja yli 40 minuuttia Low-tilassa. Koukulla imuri on helppo ripustaa telineisiin esimerkiksi kattoa porattaessa.

M18 FUEL™ -reppuimuri on yhteensopiva kaikkien M18™ -tuotevalikoimaan kuuluvien yli 135 sähkötyökalun kanssa.

Tekniset tiedot

M18 FUEL™ -reppuimuri (M18 FBPV-0)

• Ilmatilavuusvirta: 1557 l/min
  • Säiliön koko: 3,8 l
  • Äänitaso: 76 dB(A)
  • Alipaine: 189 mbar
  • Suodatin: HEPA
  • Pölyluokka: L
  • Säilytyspaikka lisätarvikkeille
  • Paino akun kanssa: 8,1 kg
  • Mukana toimitetaan HEPA-suodatin, letku, teleskooppivarsi, lattia-suulake, rakosuulake ja pölynpoistosovitin (akku ja laturi myydään erikseen).

Lisätietoja uudesta M18 FUEL™ -reppuimurista saat videosta. Lähimmän myymäläsi löydät osoitteesta www.milwaukeetool.fi

• imuri
    • työmaaimuri
    • reppuimuri
    • li-ion

MILWAUKEE®

Ensimmäinen Milwaukee-työkalu valmistettiin yli 90 vuotta sitten Wisconsinissa Yhdysvalloissa. Siitä lähtien Milwaukee on pyrkinyt tarjoamaan ammattilaisille markkinoiden parhaita ja kestävimpiä työkaluja. Nykyään Milwaukee-nimi yhdistetään tuotteisiin, joilla on korkein laatu, pisin käyttöikä ja paras luotettavuus, jota rahalla saa.

Milwaukeella heavy duty on enemmän kuin iskulause. Se on lupaus tarjota ammattilaisille vain parasta. Milwaukeen insinöörit tähtäävät korkealle työkaluja kehittäessään: he suunnittelevat työkaluja, joilla työstä selviytyy paremmin, nopeammin, varmemmin ja luotettavammin kuin muilla vastaavilla laitteilla.

Viivi Pehto

Marketing Coordinator Finland & Baltics Milwaukee +45 20 31 36 75