UUDET HENKILÖKOHTAISET MILWAUKEE®-VALAISIMET

Milwaukee® on johtava työmaavalaisinten tarjoaja. Yritys esittelee uuden valaisintuoteperheen.

UUTEEN TUOTEVALIKOIMAAN KUULUVAT KOMPAKTI TASKULAMPPU, OTSALAMPPU JA TASKUVALONHEITIN. NE SAAVAT VIRTAA ÄÄRIMMÄISEN PIENIKOKOISESTA JA IRROTETTAVASTA REDLITHIUM™ USB -AKUSTA. UUDESSA VALIKOIMASSA ON MYÖS KAKSI EI-LADATTAVAA TUOTETTA – KYNÄVALO JA OTSALAMPPU.

”Kun Milwaukee® astui ensimmäistä kertaa valaisinmarkkinoille vuonna 2009, yritys yhdisti litiumionitekniikan ja johdottoman tekniikan kehittyneisiin ja innovatiivisiin valaistusominaisuuksiin. Työmaalla tarvitaan kuitenkin kaikenlaisia valaisimia, aina työ- ja aluevaloista pienempiin lisävaloihin”, Milwaukee Toolin Product Manager Tobias Jönsson sanoo.

”Nyt me tuomme markkinoille erittäin keveitä valaisinratkaisuja, joiden käyttö on helppoa ja nopeaa. Kaikki uudet valaisimet on suunniteltu kestäviksi, suorituskykyisiksi ja toiminnallisiksi.”

Uusien ladattavien valaisimien virtalähteenä toimii Milwaukeen® kätevä, tehokas ja pienikokoinen REDLITHIUM™ USB -akku. Akussa riittää virtaa koko päiväksi. Akun voi ladata joko tuotteessa tai erillisellä laturilla. Lisäksi lataus onnistuu kolme kertaa muita nykyisiä integroituja latausratkaisuja nopeammin.

Akku sopii seuraaviin henkilökohtaisiin valaisimiin: kompakti USB-taskulamppu, USB-otsalamppu ja USB-taskuvalonheitin.

Ladattava kompakti USB-taskulamppu

Ladattava kompakti USB-taskulamppu L4 MLED antaa suurella tehoasetuksella 700 lumenia korkealaatuista TRUEVIEW™-valoa. Valon kantama on jopa 155 metriä. Lamppua voi käyttää yhdellä latauksella jopa 16 tuntia. Taskulampun valoasetusta voi säätää helposti kohdevaloksi tai valonheittimeksi. Tarjolla on kolme tehoasetusta: suuri, pieni ja strobo. Taskulampun runko ja linssi on valmistettu iskuja ja kemikaaleja kestävästä lentokonealumiinista. IP67-luokitus merkitsee sitä, että lamppu on pölytiivis ja vesitiivis 1 metriin saakka.

Ladattava USB-otsalamppu

Uusi ladattava USB-otsalamppu L4 HL on tarkoitettu käytettäväksi perinteisen kypärän päällä. Siinä on kuminen liukumaton hihna sekä helppokäyttöiset ja vankat kiinnikkeet. Uuden otsalampun valoteho on 475 lumenia, ja se kestää jopa 31 tuntia käytössä. Lisäksi siinä on viisi valotehoasetusta, joiden avulla kirkkauden voi säätää sopivaksi. Valonheitintoiminto levittää valoa leveämmälle alueelle ja auttaa kaukana olevien asioiden näkemistä. Lampun voi asettaa seitsemään eri asentoon. Siinä on 216° kääntötoiminto, jonka avulla valonsäteen voi suunnata haluttuun suuntaan. Iskuja ja kemikaaleja kestävä otsalamppu on sään- ja pölynkestävä IP53-luokituksen mukaisesti.

Ladattava USB-taskuvalonheitin

Ainutlaatuisella kaksinkertaisella magneettikiinnikkeellä varustettu taskukokoinen valonheitin L4 FL mahtuu mukaan lähes kaikkialle. Sen valoteho on 445 lumenia, siinä on kaksi valotehoasetusta ja se kestää käytössä jopa 11 tuntia. Iskuja ja kemikaaleja kestävä rakenne on sään- ja pölynkestävä IP54-luokituksen mukaisesti.

Ei-ladattavat alkaliparistolla toimivat kynävalo ja otsalamppu

IPL-LED-kynävalo tarjoaa 100 lumenin edestä korkealaatuista TRUEVIEW™-valoa. Se on vesitiivis 1 metriin saakka ja pölytiivis IP67-luokituksen mukaisesti. Siinä on myös kuminen suojus, jonka ansiosta lampusta voi pitää myös hampailla kiinni.

Kevyt ja pienikokoinen HL-LED-otsalamppu sisältä mikrokuidusta valmistetun hikeä imevän hihnan, jonka ansiosta käyttö on mukavaa koko päivän. Lampun valoteho on 300 lumenia ja siinä on kolme valotehoasetusta. Se kestää käytössä jopa 31 tuntia Iskuja ja kemikaaleja kestävä otsalamppu on myös sään- ja pölynkestävä.

Henkilökohtaisten Milwaukee®-valaisintuotteiden tekniset tiedot

Kompakti REDLITHIUM™ USB -taskulamppu (L4 MLED-201)

• Valoteho:
    • Suuri / pieni / strobo: 700 lm / 100 lm / 700 lm
  • Käyttöaika: 4,5 h / 16 h / 8 h
  • Suojaus: IP67
  • Paino akun kanssa: 0,24 kg
  • Sisältää ladattavan REDLITHIUM™ USB -akun ja Micro-USB-johdon.

REDLITHIUM™ USB -otsalamppu (L4 HL-201)
  • Valoteho:
    • Kohdevalo/valonheitin: 475 lm
    • Valonheitin: 300 lm / 150 lm / 25 lm
    • Kohdevalo: 300 lm
  • Käyttöaika: 2 h / 4,5 h / 8,5 h / 31 h / 4 h
  • Suojaus: IP53
  • Paino akun kanssa: 0,19 kg
  • Sisältää hihnan, kypäräkiinnikkeet, ladattavan REDLITHIUM™ USB -akun ja Micro-USB-johdon.

Ladattava REDLITHIUM™ USB -taskuvalonheitin (L4 FL-201)
  • Valoteho: 445 lm / 100 lm
  • Käyttöaika: 2 h / 11 h
  • Suojaus: IP54
  • Paino akun kanssa: 0,17 kg
  • Sisältää REDLITHIUM™ USB -akun ja Micro-USB-johdon.

Alkaliparistolla toimiva kynävalo (IPL-LED)
  • Valoteho: 100 lm
  • Käyttöaika: yli 3 h
  • Suojaus: IP67
  • Paino akun kanssa: 0,06 kg
  • Sisältää kiinnikkeen ja kaksi AAA-paristoa.

Alkaliparistoilla toimiva kapea otsalamppu (HL-LED)
  • Valoteho: 300 lm / 150 lm / 25 lm
  • Käyttöaika: 4 h / 8,5 h / 31 h
  • Suojaus: IP52
  • Paino akun kanssa: 0,11 kg
  • Sisältää hihnan, kypäräkiinnikkeet ja kolme AAA-paristoa.

Henkilökohtaisten valaisimien latausratkaisut

REDLITHIUM™ USB -akku (L4 B2)

REDLITHIUM™ USB -laturi (L4 C)

• Sisältää Micro-USB-johdon

REDLITHIUM™ USB -aloituspaketti (L4 NRG-201)

• Sisältää REDLITHIUM™ USB -laturin, REDLITHIUM™ USB -akun, Micro-USB-johdon, 2,1 A pistokkeen.

• Lisätietoja uusista henkilökohtaisista valaisimista saat videosta. Lähimmän myymäläsi löydät osoitteesta www.milwaukeetool.fi

• kohdevalo
    • valonheitin