Uudet RYOBI® 36V ruohonleikkurit

·  Maksimaalista suorituskykyä ja pidennettyä käyttöaikaa uudella 4.0Ah akulla.

·  Johdotonta vapautta: Ei polttoainetta, Ei kaapeleita, Ei vaivaa

·  Yhteensopiva  36V akkujärjestelmän kanssa: Sama akku käy 36V sarjan muihinkin työkaluihin.

·  Biomurskaustoiminto:pilkkoo ruohon hienoksi silpuksi ja levittää sen takaisin nurmikon joukkoon luonnolliseksi lannoitteeksi.

RYOBI® kasvattaa sen 36V Lithium-ion sarjan akkuruohonleikkuri valikoimaa. Käyttäjä ystävälliset, innovatiivisella muotoilulla varustetut koneet on suunniteltu tarjoamaan tehoja, suorituskykyä sekä kestävyyttä.

Tehokas 36V akku tarjoaa polttomoottorikonetta vastaavaa käyntiaikaa, mutta jopa 97% vähemmän tärinää ja meteliä kuin vastaava standardi polttomoottorikäyttöinen kone. Ja mikä parasta -  ei lainkaan päästöjä käytön aikana.

36V Lithium-ion puutarhatyökalusarjan työkaluilla on kaikki polttomoottorikoneiden edut mutta ei lainkaan niiden haittapuolia. Käyttäjän ei tarvitse sekoittaa polttoaineitta ja 2-tahtiöljyä eikä säilöä sotkuisia polttoainekanistereita. Ilman polttoaine kustannuksia on estimoitu, että 36V.n työkalut ovat jopa 50 kertaa halvempia käyttää kauden aikana kuin polttomoottorikäyttöistä konetta.

IntelliCell™ älykäs akku teknologia valvoo ja tasapainottaa yksittäisiä kennoja ja näin maksimoi työkalun käyttöaikaa, säilyvyyttä sekä turvallisuutta samalla kun tarjoaa jopa 10% enemmän käyttövoimaa.

36V ruohonleikkuri sarjassa on kaksi mallia, joissa nyt useita paranneltuja toimintoja mitkä lisäävät huomattavasti koneiden käytettävyyttä.  Akulle pääsyä on helpotettu mikä helpottaa sen jälleen latausta ja turva-avain estää vahinkokäynnistyksiä. 40cm runkoleveys mahdollistaa laajan leikkuuleveyden ja puskurit koneen edessä sekä sivussa suojaavat konetta kun leikataan ruohoa kovien esteiden lähettyvillä. 36V akkuruohonleikkuri on yhdistelmä innovatiivista muotoilua kompaktilla, johdottomalla tehokkuudella. Eri mallit takaavat jokaiselle käyttäjälle sopivan työkalun.

Sarja:

36V Lithium-ion 4,0Ah ruohonleikkuri

36V 4.0Ah Lithium-ion akku tarjoaa ruohonleikkurille polttomoottorikoneen tehokkuuden ilman haitallisia päästöjä. 36V akkuruohonleikkuri leikkaa jopa 600m² nurmikkoa per lataus kerta. Kätevä, keskitetty korkeudensäätövipu mahdollistaa viisi eri leikkuukorkeutta. Kaksi toimintoa yhdessä mahdollistaa joko 50 litran kerääjän käytön ruohon talteen ottamiseen tai biomurskauksen jossa ruoho hakataan pieneksi murskaksi ja levitetään takaisin ruohon joukkoon luonnolliseksi lannoitteeksi.

• Teho: 36V akku
  • Rungon- / leikkuuleveys: 40cm
  • Kuormittamaton kierrosnopeus: 3,550/min
  • Toiminnot: 2-toimintoa yhdessä [kerääjä ja biomurskaus]
  • Työnnettävä malli
  • Mukana murskaustulppa
  • Latausaika: 100% 160 min.
  • Paino: 17.9kg

Vakiovarusteet: 1 x 36V (4.0Ah) Lithium-ion akku, 50l kerääjä, 1 x murskaustulppa, laturi

36V Lithium-ion 4,0Ah ruohonleikkuri LED akkuindikaattorilla

36V 4.0Ah Lithium-ion akku tarjoaa ruohonleikkurille polttomoottorikoneen tehokkuuden ilman haitallisia päästöjä. 46 min käyttöika per akun lataus leikkaa jopa  600m² nurmikkoa per latauskerta. Kätevä, keskitetty korkeudensäätövipu mahdollistaa viisi eri leikkuukorkeutta. Kaksi toimintoa yhdessä mahdollistaa joko 50 litran kerääjän käytön ruohon talteen ottamiseen tai biomurskauksen jossa ruoho hakataan pieneksi murskaksi ja levitetään takaisin ruohon joukkoon luonnolliseksi lannoitteeksi.

Uusi Vertebrae+ kahva voidaan säätää jokaiselle käyttäjälle sopivaksi ja näin saadaan lisää käyttömukavuutta. Enää ei tarvitse kurottua ja venyä ja ruohonleikkuu on kaikille mukavaa. Lisäksi kahvassa selkeä LED akkuindikaattori jonka avulla voit säädellä työtaakkaa.

• Teho: 36V akku
  • Rungon- / leikkuuleveys: 40cm
  • Kuormittamaton kierrosnopeus: 3,550/min
  • Toiminnot: 2-toimintoa yhdessä [kerääjä ja biomurskaus]
  • Työnnettävä malli
  • Mukana murskaustulppa
  • Latausaika: 100% 160 min.
  • Paino: 17.8kg

Kuvaus

koodi

Suositus listahinta