Uudistettu valikoima - sähkökäyttöiset pensasleikkurit Ryobilta

Ryobin valikoima sähkökäyttöisiä pensasleikkureita on uudistettu. Uutuutena kaudelle 2014, Ryobin esittelee valikoiman pensasleikkureita, jotka tarjoavat laadukkaammat leikkaukset, enemmän tehoa sekä parannetun ergonomian. Valikoimassa kolme mallia: 550W [RHT5555RS], 650W [RHT6560RL] ja 750W [RHT7565RL]. Kaikissa malleissa parannettu terägeometria, 650 ja 750W malleissa lisäksi laserleikattu ja timanttihiottu terä, joka takaa korkealaatuiset leikkaukset niin paksuja oksia leikatessa kuin hienovaraisessa pensaiden viimeistelyssä. Terän päässä on myös integroitu saha suurien oksien sahaamista varten.

Valikoiman työkalut on varustettu korkeavääntöisellä, tehokkaalla moottorilla, joka tarjoaa suuremman leikkuukapasiteetin kuin edeltäjät. Jumiutumisen estojärjestelmä suojaa ja ennaltaehkäisee, jos kone leikkaa kiinni ja valikoiman työkalujen muotoilua on parannettu madaltamalla moottoria, jossa on huomioitu työskentelyergonomia sekä tasapaino. Kahva kääntyy myös viiteen eri asentoon ja näin käyttäjä voi sitä helposti säätää käyttömukavuutta parantavaan asentoon.

Fiksut ratkaisut eivät lopu tähän. Uusissa pensasleikkureissa on paljon lisäarvoa tuovia toimintoja. Kaikissa terissä on kärkisuoja, joka suojaa terää, kun leikataan seinän vierestä ja kovien kohteiden lähettyviltä. 650W ja 750W malleissa on myös HedgeSweep™ roskienkeräysliitäntä, joka helpottaa roskien poistoa, kun leikataan pensaan päältä. Kaikissa malleissa on mukana teränsuoja ja ne voidaan kätevästi ripustaa seinälle varastointia varten.

Pensasleikkurit soveltuvat kaikkiin puutarhan pensasleikkaustehtäviin. Ryobin sähkökäyttöiset pensasleikkurit suoriutuvat vaativistakin tehtävistä.

Tekniset tiedot:

RHT5555RS