Uusi AEGn PRO 18V akkutyökalu järjestelmä

PRO 18V JÄRJESTELMÄ – TÄYDELLINEN VALIKOIMA AMMATTIKÄYTTÖÖN SOVELTUVIA TYÖKALUJA – VIRRANLÄHTEENÄ KAIKISSA SAMA 18V AKKU

AEG tarjoaa yhden markkinoiden edistyksellisimmän ja kattavimman akkutyökalusarjan, joka on suunniteltu ammattilaisten vaativaan käyttöön. Sarjassa on yli 15 työkalua, jotka ovat kestäviä, turvallisia käyttää ja niiden suorituskyky on käyttötarkoitukseen optimoitu.

Työkalut on suunniteltu suoriutumaan työmaan vaativimmistakin tehtävistä, Pro 18v järjestelmä on erittäin monipuolinen. Ammattikäyttäjät ovat erittäin tyytyväisiä monikäyttöisistä työkaluista, kuten ultrakompaktista BSS 18 12Z iskevästä mutterinvääntimestä, BBH-18 SDS-plus poravasarasta sekä Heavy-Duty tason BKS 18 pyörösahasta.

Virranlähteenä Pro-Lithium-ion teknologiaan pohjautuvat, Pro 18v järjestelmä on yksi markkinoiden turvallisimmista sekä luotettavimmista työkalujärjestelmistä.

Kestävä muotoilu ja suunnittelu sekä koneiden sisällä että ulkopuolella tukevat AEG Powertools Lithium teknologian vaatimuksia. Akun kennot ladataan erikseen, jotta voidaan taata kennojen maksimaalinen latauskapasiteetti sekä tukea niiden elinikää.

Käyttäjät voivat huoletta käyttää työkalujaan, koska ne ovat hyvin suojattuja. Pro 18v katkaisee virran automaattisesti, jos kone ylikuormittuu tai ylikuumenee, yksittäiset kennot ovat myös suojattu ylipurkautumiselta.

Pro Lithium akut on suunniteltu kestämään Suomen talviolosuhteita ja käyvät jopa -18°C pakkasessa.

Uudet Pro 18V järjestelmä akut ja työkalut sopivat yhteen vanhempien AEG koneiden ja akkuteknologioiden kanssa sekä päinvastoin. Kuten kaikki muutkin AEG työkalut, laadun ja suorituskyvyn takaamiseksi, Pro 18v sarjalle myönnetään kolmen vuoden takuu, kun työkalu rekisteröidään kotisivuilla.

“AEGlla, tavoitteemme on aina tarjota ammattilaisille työkaluja, joille he saavat tehtävän suoritettua mahdollisimman vaivattomasti,” kertoo tuotepäällikkö AEGlta Christophe Von Vopelius.

“Tästä syystä olemme erityisen ylpeitä Pro 18V järjestelmästä. Nyt käyttäjien on helpompi suoriutua vaativistakin tehtävistä, työskennellä pidempää tietäen, että työkalut, joita he käyttävät ovat aina turvallisia käyttää. Valikoimassa on 15 työkalua, jotka suoriutuvat työmaiden yleisimmistä haasteista.”

Katso video Pro 18v järjestelmästä tai löydä lähin jälleenmyyjä kotisivuiltamme www.aeg-powertools.eu/cordless

TAUSTAA AEGsta

AEG POWERTOOLS työkaluja on valmistettu vuodesta 1898 lähtien ja tänään, jatkamme laadukkaiden, korkeasuorituskykyisten ja innovatiivisten työkalujen valmistusta ammattilaisten vaativaan käyttöön.

Perustamisesta lähtien, AEG POWERTOOLS on ollut innovaatio johtaja uusien työkalujen kehityksessä. Se lanseerasi ensimmäisen kannettavan porakoneen vuonna 1898. Tämä keksintö avasi markkinat kannettaville työkaluille. Sata vuotta myöhemmin tarjoamme edelleen ammattikäyttöön innovatiivisia ja tehokkaita ratkaisuja… YLPEÄ MENNEISYYS… JÄNNITTÄVÄ TULEVAISUUUS…

• pro 18v
  • lithium