UUSI HIILIHARJATON M18™-KIERRETANKOLEIKKURI

Milwaukee® esittelee ylpeänä uudentyökalun normaalipaksuisten kierretankojen katkaisuun.

Hiiliharjaton M18-kierretankoleikkuri on nopea ja vaivaton. Se leikkaa pehmeästä teräksestä valmistettuja M6-, M8-, M10- ja M12-kierretankoja sekä ruostumattomasta teräksestä valmistettuja M6-, M8- ja M10-kierretankoja sekunneissa.

Uudella tavalla muotoillussa työkalussa on 38 mmkatkaisusyvyys ja keskikahva, jonka avulla pään yläpuolella ja yhdellä kädellä tehtävät katkaisut voi tehdä tasaisen hallitusti. Leikkauslinja on hyvin käyttäjän näkyvissä, mikä mahdollistaa erittäin tarkan työskentelyn. Työkalu on optimoitu katkaisuun pään yläpuolella. Lisäksi sen voi laskea pöydälle tasaisen selkäpuolen varaan, mikä helpottaa sopivan pituisten kierretankojen leikkaamista etukäteen.

Hiiliharjattoman moottorin ja M18 REDLITHIUM-ION 2,0 Ah akun ansiosta työkalulla voi suorittaa yli 300 katkaisua yhdellä latauksella. Leikkauspäät sallivat neljä eri leikkaussyvyyttä. Syvyyttä voi muuttaa kääntämällä päitä, minkä ansiosta käyttäjät voivat katkaista kaikkia normaalipaksuisia kierretankoja. Työkalun leuat avautuvat automaattisesti katkaisun jälkeen, mikä mahdollistaa nopeat toistuvat katkaisut.

Kaikki nämä ominaisuudet vähentävät perustyökaluja käytettäessä mahdollisesti esiintyvä tärinää, lastuamista ja kipinöintiä.

Milwaukee® on sitoutunut tuottavuuden parantamiseen. Yritys tarjoaa suorituskykyisiä ja ammattilaisille suunniteltuja ratkaisuja, jotta kaikki eri työt voi tehdä yhdellä ja samalla akkujärjestelmällä. Uusi hiiliharjaton M18-kierretankoleikkuri on osa M18-järjestelmää, johon kuuluu tällä hetkellä yli 145 sähkötyökalua.

Tekniset tiedot:

Hiiliharjaton M18 -kierretankoleikkuri (M18 BLTRC-522X)

• Kapasiteetti:
    • Pehmeä teräs: M6, M8, M10 ja M12
    • Ruostumaton teräs: M6, M8 ja M10
  • Paino 2,0 Ah akulla: 3,9 kg
  • Nelisivuinen ylä- ja alaleikkauspää
  • LED-valo
  • Integroitu kiinnitysreikä

Mukana toimitetaan yksi 2,0 Ah:n ja yksi 5,0 Ah:n M18 REDLITHIUM-ION -akku sekä yksi M12-M18-laturi, ylä- ja alaleikkauspää sekä kuusiokoloavain.

Lisätietoja hiiliharjattomasta M18 -kierretankoleikkurista saat videosta. Lähimmän myymäläsi löydät osoitteesta www.milwaukeetool.fi

MILWAUKEE®

Ensimmäinen Milwaukee-työkalu valmistettiin yli 90 vuotta sitten Wisconsinissa Yhdysvalloissa. Siitä lähtien Milwaukee on pyrkinyt tarjoamaan ammattilaisille markkinoiden parhaita ja kestävimpiä työkaluja. Nykyään Milwaukeen nimi on laadun, kestävyyden ja luotettavuuden tae.

Milwaukeella heavy duty on enemmän kuin iskulause. Se on lupaus tarjota ammattilaisille vain parasta. Milwaukeen insinöörit tähtäävät korkealle työkaluja kehittäessään: he suunnittelevat työkaluja, joilla työstä selviytyy paremmin, nopeammin, varmemmin ja luotettavammin kuin muilla vastaavilla laitteilla.

Viivi Pehto

Marketing Coordinator Finland & Baltics Milwaukee +45 20 31 36 75