UUSI ONE+ kiillotuskone tekee auton kiillottamisesta helpompaa kuin koskaan!

Ryobin uusi ONE+ kiillotuskone tuo uudenlaista joustavuutta auton puhdistamiseen ja kiillottamiseen. Et ole enää riippuvainen johdoista, eikä autoa tarvitse siirtää kesken työn. ONE+ kiillotuskoneen avulla voit helposti kiillottaa ja vahata autosi maalipinnan niin, että sen kiilto säilyy pitkään. Kiillotuskone soveltuu mainiosti myös veneiden kiillotukseen ja vahaamiseen.

18V kiillotuskone on uusin lisäys ONE+ sarjaan, jossa sama akku sopii yli 40 sähkö- ja puutarhatyökaluun ja joka tarjoaa sen ansiosta todella monipuolisen valikoiman akkutyökaluja.

Ryobi on tukenasi, oletpa sitten nikkaroiva isä, autoharrastaja tai innokas huonekalujen entisöijä. Sama akku sopii kaikkiin työkaluihin!

ONE+ sarja on tarjonnut laajan, yhdellä akulla toimivan puutarha- ja sähkötyökalujen valikoiman jo 20 vuoden ajan, vuodesta 1996 saakka. Sen vuoksi ONE+ järjestelmä onkin akkukäyttöisten työkalujärjestelmien ykkönen nikkaroijien keskuudessa, ja sitä käyttävät miljoonat kotinikkarit ja perheet!

R18B

Kiillotuskone on tarkoitettu kiillotusaineen ja vahan levitykseen auton maalipinnalle. Epäkeskoliikkeen ansiosta lopputuloksena on pyörteetön pinta. Ryobin uudella kiillotuskoneella voidaan myös poistaa puupintojen pieniä naarmuja esimerkiksi lattioista ja jopa veneistä.

Aina tasainen lopputulos

Epäkeskoliikkeen ansiosta kone poistaa naarmut ja pyörteet sekä nopeuttaa ja helpottaa rasittavaa työtä. Puuvillalaikan avulla auton pinnasta tulee entistäkin kiiltävämpi.

Kun kiillotustyö on valmis, voit vaihtaa koneeseen villaisen viimeistelysienen, joka tasoittaa pinnan ja viimeistelee sen kiillon.

R18B-kiillotuskoneen mukana tulevat puuvillalaikka ja villainen kiillotussieni. Työskentelypäät on helppo vaihtaa, ja ne pysyvät tukevasti paikallaan joustavan nauhan ansiosta. Työskentelypäitä myydään erikseen RAK2BB-lisävarusteena.

Käyttömukavuus ja hallinta

Kaarevat kahvat varmistavat upean lopputuloksen, sillä niiden avulla ONE+ kiillotuskonetta on helppo painaa tasaisesti pintaa vasten. Kahden kahvan ansiosta myös auton ovien ja veneiden laitojen kaltaisten pystypintojen työstäminen on helppoa.

Paras akku kiillotuskoneeseen

Voit kiillottaa koko auton yhdellä latauksella, kun käytät Ryobin 5,0 Ah Lithium+ akkua (RB18L50). Se tarjoaa kahden tunnin toiminta-ajan ja riittävästi tehoa ja suorituskykyä työhön.

18V kiillotuskone myydään ilman akkua ja laturia, joten voit täydentää sillä ONE+ sarjaasi ilman, että sinun tarvitsee hankkia myös akku ja laturi jokaisen työkalun oston yhteydessä. Ryobi® pitää joustavuutta ja edullisia hintoja tärkeänä. Sen vuoksi se laajentaa koko ajan langattomien laitteidensa valikoimaa, jonka kaikkiin työkaluihin sopii sama akku ja laturi.

Lisätietoja kotisivuiltamme ryobitools.fi

Tuote Malli Suositushinta (sis. ALV 24%)

ONE+ kiillotuskone R18B 69,00€

• li-ion