Vuoden 2014 Milwaukee jälleenmyyjä - Kiviniityn auto ja maatalouskonehuolto OY

Kiviniityn Auto ja Maatalouskonehuolto OY jatkoi jo ennestään vahvaa Milwaukee toimintaansa myös vuonna 2014. Huittisten myymälä on ehdottomasti yksi Euroopan parhaimpia Milwaukee esillepanoja niin valikoiman kuin myymälämateriaalinsa puolesta.

Milwaukee valitsee vuosittain ”Vuoden HEAVY DUTY Milwaukee jälleenmyyjän” Suomessa ja tänä vuonna valitsimme uudestaan parin vuoden takaisen voittajan, joka on panostanut voimakkaasti lisätarvikekauppaan konekaupan rinnalla. Jälleenmyyjä on suunnitellut ja toteuttanut Milwaukee tapahtumansa erinomaisesti ja näyttävästi vaivaa säästämättä. Henkilökunta on avuliasta, sitoutunutta ja ammattitaitoista. Jälleenmyyjä toimii positiivisesti myös IKH-ketjuyhteistyön kehittämisen puolesta Milwaukee tuotemerkkiin liittyen.
Kiviniityn kanssa on ilo tehdä yhteistyötä kun uusia ideoita riittää.
Kiitos ja onneksi olkoon!

• milwaukee sähkötyökalut
  • milwaukee vuoden jäleenmyyjä