Huippuluokan vodkat Brew Seekerin valikoimaan

Maahantuontiyhtiö Brew Seeker on tuonut Suomen markkinoille mielenkiintoisia uutuuksia Itävallasta. Alkon tilausvalikoimasta löytyy kaksi erikoisuutta, joista toinen on luksusvodkaksikin kutsuttu X-Vodka Twelve Times Distilled Potato Vodka. Tämä huippuvodka tislataan 12 kertaa ja sen jälkeen se suodatetaan aktiivihiilisuodattimen läpi 30 kertaa. Lopuksi neste ajetaan vielä kultasuodattimen läpi, jotta saadaan täydellinen makumaailma.

Toinen uutuus on saman sarjan X-Vodka SIx Times Distilled Smooth Vodka. Tämä kuudesti tislattu vehnävodka valmistetaan luomupelloilta syksyllä korjatusta kesävehnästä. 6X sopii mainiosti ruokajuomaksi tai erilaisten juomasekoitusten osaksi, mutta on mainio juoma myös huoneenlämpöisenä aromilasista nautittuna.

X-Vodka on perustettu vuonna 2014 ja tavoitteena on ollut alusta alkaen valmistaa erittäin laadukasta vodkaa. ”Luxury with an affortable price” on ollut heidän mottonsa aina. Tislaamon molemmat vodkat ovat myös kosher sertifikoituja.

Lisätiedot:

Brew Seeker Oy

Janne Lehtinen

janne.lehtinen@brewseeker.fi

puh. 040-7599725

• Yritystoimi

Momentin Group Oy on suomalaisomisteinen konserni, jonka toimialoihin kuuluvat laadukkaiden alkoholijuomien tuotekehitys, maahantuonti ja myynti, ravintolatoiminta ja pienpanimotoiminta. Konserniin kuuluvat ravintoloita pääkaupunkiseudulla omistava Momentin Restaurants Oy, Suomen vanhimpiin pienpanimoihin lukeutuva Mallaskosken Panimo osana tuotekehitystä ja vientiä harjoittavaa Momentin International Oy:tä sekä premium juomien maahantuontiin keskittyneet Brew Seeker Oy Suomessa ja Momentin Eesti Oü tytäryhtiöineen Baltiassa. Lisäksi Momentin Group on mukana vähemmistöomistajana mm. Servaali Oy:ssä, yhdessä Suomen markkinoiden johtavimmista alkoholituotteiden maahantuojista.

Yrityksemme vahvan osaamisen pohjana toimii yli 25 vuoden kokemus juomatuote- ja ravintola-alalta. Olemme mukana niissä elämän hetkissä, jotka muistetaan. www.momentingroup.com