Legendaarinen Kalacup järjestetään jo 13. kerran

Pääkaupunkiseudulla toimiva Momentin Restaurants järjestää jälleen vuotuisen jalkapalloturnauksensa. Legendaarinen KalaCup järjestetään jo 13. kerran Töölön Pallokentällä lauantaina 25.8. klo 11.00 alkaen.

Kalacup on jalkapalloturnaus, jossa jokainen Kalaravintola (Hilpeä Hauki, Janoinen Lohi, Leijuva Lahna, Kaunis Kampela, Punavuoren Ahven ja Vastarannan Kiiski), Ravintola Moms sekä Team Iso Roba (Oluthuone Lehto, TommyKnocker ja Black Door) muodostavat jalkapallojoukkueen yhdessä asiakkaidensa kanssa. Hauskan urheiluntäyteisen päivän aikana saadaan nauttia yhdessäolosta ja hyvästä yhteishengestä. Turnauksen lopuksi kruunataan KalaCupin voittajajoukkue ja he saavat ravintolaansa legendaarisen ja kovia kokeneen KalaCup pokaalin. Kentällä on aikaisempina vuosina nähty myös muutama entinen liigapelaaja, joten taitoa, vauhtia ja kovia tilanteita on aina ollut ja tulee varmasti olemaan tänäkin vuonna.

KalaCupin jälkipelit vietetään perinteisesti Janoisessa Lohessa, Linnankoskenkadulla.

Kalaravintolat ovat jo vuodesta 1992 olleet osa helsinkiläisten arkea. Olohuonemaiset olutravintolat henkivät oman alueensa henkeä ja toivottavat kaikki tervetulleeksi rentoon ja mukavaan miljööseen

Momentin Restaurants Oy

Daniel Wallenius

daniel.wallenius@momentinrestaurants.com

• kalaravintolat
  • kalacup
  • momentin restaurants

Momentin Group Oy on suomalaisomisteinen konserni, jonka toimialoihin kuuluvat laadukkaiden alkoholijuomien tuotekehitys, maahantuonti ja myynti, ravintolatoiminta ja pienpanimotoiminta. Konserniin kuuluvat ravintoloita pääkaupunkiseudulla omistava Momentin Restaurants Oy, Suomen vanhimpiin pienpanimoihin lukeutuva Mallaskosken Panimo osana tuotekehitystä ja vientiä harjoittavaa Momentin International Oy:tä sekä premium juomien maahantuontiin keskittyneet Brew Seeker Oy Suomessa ja Momentin Eesti Oü tytäryhtiöineen Baltiassa. Lisäksi Momentin Group on mukana vähemmistöomistajana mm. Servaali Oy:ssä, yhdessä Suomen markkinoiden johtavimmista alkoholituotteiden maahantuojista.

Yrityksemme vahvan osaamisen pohjana toimii yli 25 vuoden kokemus juomatuote- ja ravintola-alalta. Olemme mukana niissä elämän hetkissä, jotka muistetaan. www.momentingroup.com