Mallaskosken Panimon syksyn uutuustuotteet

Seinäjokelainen Mallaskosken Panimo ammentaa inspiraationsa oluiden panemiseen pohjalaisen sielunmaiseman synkkyydestä. Mallaskoskella ei aurinko paista, elämä hymyile tai turha rupattelu kiinnosta.
Mallaskoski tuo suomalaiseen, tasaisen epävakaiseen talveen tuoteuutuuksia, jotka saattavat tuoda piristystä tähän julmetun synkkään kauteen.

Illat pimenevät, päivät lyhenevät ja myös oluet tummenevat. Pitch Black Porter on Mallaskosken uusi talvikauteen istuva portteri, jossa lisämausteena on käytetty kuubalaista, Lappajärven Kaffinassa paahdettua kahvipapua. Makumaailmassa löytyy kahvin lisäksi tuntuvasti suklaata ja paahteisuutta. Saatavilla talvikauden ajan S-ryhmän sekä K-ryhmän päivittäistavarakaupoista. Tuote on myös ravintolamyynnissä.

Kirpeät pakkaset vaativat myös vaaleilta lagereilta tavallista enemmän puraisua. Mallaskosken Frost Bite Hoppy Lager on vaalea voimakkaasti humaloitu lager, jossa aromipuolta siivittävät mm. Saphir ja saksalainen Cascade. Saatavilla talvikauden ajan S-ryhmän sekä K-ryhmän päivittäistavarakaupoista. Tuote on myös ravintolamyynnissä.

So Last Saison on Mallaskosken ja Põhjalan panimomestareiden uusin yhteistyöolut. Tämä tumma saison on raikkaan humalainen ja herkullisen mustaherukkainen olut, josta löytyy tummien maltaiden tuomaa kevyttä paahteisuutta ja saison-hiivan tuomaa maanläheisyyttä. Loistava olut esimerkiksi riistaruokien seuraksi. Hinta Alkossa 3,98 €/0,33 l. Tuote on myös ravintolamyynnissä.

Jos ei näillä kylmä, pitkä ja pimeä talvi taitu, niin ei sitten millään.

Mallaskosken oluet sopivat muuten myös vegaaneille!

Lisätiedot ja näytepyynnöt:

Momentin International
Ville Hyppönen
Brand Development Lead
ville.hypponen@momentingroup.com

• momentin international
  • mallaskoski

Momentin Group on suomalaisomisteinen monialayritys, jonka toimialoihin kuuluvat laadukkaiden alkoholijuomien maahantuonti ja myynti, ravintolatoiminta, pienpanimotoiminta, sekä vientitoiminta ja tuotekehitys. Edustamillamme tuotteilla ja palveluilla tuomme lisäarvoa elämän hetkiin. Hetkiin, joihin halutaan jotain, joka nostaa arjen hieman sitä normaalia ylemmäksi, juhlia kruunaamaan, tai onnistumista alleviivaamaan. www.momentingroup.com