Proud Cuvée Brut - Kupliva kannanotto

Be Proud.
Proud Cuvée Brut -kuohuviini on Helsinki Priden Support -kumppani vuonna 2019. Helsinki Pride on vuoden värikkäin kulttuuri- ja ihmisoikeustapahtuma, joka tuo kaikki sateenkaaren sävyt kaupunkiin 24.-30.6.2019.

Act Proud.
Yhteistyö auttaa muuttamaan maailmaa yhdenvertaisemmaksi sekä viestillään, että tukemalla rahallisesti työtä yhdenvertaisuuden edistämiseksi. Helsinki Pride -yhteisö on olemassa, jotta kukaan ei jäisi yksin ja töitä tehdään ympärivuotisesti ihmisoikeuksien ja yhteisöllisyyden edistämiseksi. Support-kumppanuus on konkreettinen teko yhdenvertaisuuden edistämiseksi ja Suomen suurimman ihmisoikeustapahtuman tukemiseksi”, toteaa Aaro Horsma, Helsinki Priden toiminnanjohtaja.

”Proud-nimi syntyi ajatuksesta ilmaista tunnetilaa, tunnetilaa olla rohkeasti oma itsensä ja ylpeä siitä. Halusimme luoda sateenkaariyhteisölle tuotteen, joka olisi paitsi kaupallinen, myös aatteeltaan autenttinen, positiivinen ja yhteisöä konkreettisesti tukeva”, sanoo Andrea Söderholm Momentin Internationalin tuotekehityksestä. ”Proud Cuvée Brut lanseerataan Pride-viikolla ja tuote jää valikoimaan tapahtuman jälkeenkin.”

Get Proud.
Tuote on perinteisellä samppanjamenetelmällä tuotettu, Vin de France -luokiteltu, pirteä ja hedelmäinen cuvée brut. Raikkaassa tuoksussa voi aistia kypsää, eksoottista hedelmää. Puhdaspiirteinen ja eloisa maku seurailee tuoksua tuoden mukanaan myös sitruksen ja omenan vivahteita

Proud Cuvée Brut on saatavilla Alkon tilausvalikoimasta ja verkkokaupasta (alko.fi) 14.6. alkaen, 13,99 € / 75cl plo.

Lisätiedot ja näytepyynnöt:

Momentin International
Andrea Söderholm
+358 40 520 8767
andrea.soderholm@momentingroup.com

• momentin import
  • momentin international

Momentin Group Oy on suomalaisomisteinen konserni, jonka toimialoihin kuuluvat laadukkaiden alkoholijuomien tuotekehitys, maahantuonti ja myynti, ravintolatoiminta ja pienpanimotoiminta. Konserniin kuuluvat ravintoloita pääkaupunkiseudulla omistava Momentin Restaurants Oy, Suomen vanhimpiin pienpanimoihin lukeutuva Mallaskosken Panimo osana tuotekehitystä ja vientiä harjoittavaa Momentin International Oy:tä sekä premium juomien maahantuontiin keskittyneet Brew Seeker Oy Suomessa ja Momentin Eesti Oü tytäryhtiöineen Baltiassa. Lisäksi Momentin Group on mukana vähemmistöomistajana mm. Servaali Oy:ssä, yhdessä Suomen markkinoiden johtavimmista alkoholituotteiden maahantuojista.

Yrityksemme vahvan osaamisen pohjana toimii yli 25 vuoden kokemus juomatuote- ja ravintola-alalta. Olemme mukana niissä elämän hetkissä, jotka muistetaan. www.momentingroup.com