Servaali ja Italian suurin perheomisteinen viinitalo aloittavat yhteistyön

1.6. alkaen Italian suurimman perheomisteisen viinitalon, Enoitalian, tuotteet siirtyvät Suomen, Viron, Latvian ja Liettuan markkinoilla suomalaisen Servaali Oy:n edustukseen. Viinitalon tunnetuimpia tuotemerkkejä ovat muiden muassa persoonallisiin pulloihin pakatut Voga- ja Si Soave -viinit.

Vuosien varrella Enoitalia on kasvattanut liiketoimintaansa voimakkaasti erityisesti innovatiivisen tuotekehityksen kautta ja nykyisin talon kattavasta portfoliosta löytyy viinejä lähes kaikilta Italian laatuviinialueilta. Erityisen tunnettu talo on viinipullojensa persoonallisesta muotoilusta.

Enoitalia näkee yhteistyön Servaalin kanssa mielenkiintoisena mahdollisuutena. ”Haluamme kasvaa kaikilla markkinoilla ja Servaalin kokonaisvaltainen ratkaisu, joka tuo meille pääsyn neljälle hyvin erilaiselle markkinalle, luo meille hyvän edun jatkoa ajatellen” toteaa Enoitalian vientipäällikkö, Giulia Bettagno.

Myös Servaali odottaa alkavaa yhteistyötä ”Italialaisten kuohuviinien kysynnän kasvaessa voimakkaasti, Enoitalia tarjoaa meille huikean laadukkaan portfolion, jossa yhdistyvät klassiset viinialueet sekä innovatiiviset modernit tuotteet. Olemme erittäin innoissamme yhteistyön aloituksesta Suomessa” kertoo Enoitalian tuotepäällikkö Michaela Gerbaulet Servaalista.

Lisätiedustelut:

Michaela Gerbaulet, Servaali Oy
Michaela.gerbaulet@servaali.com

Captol Invest -konserniin kuuluva Servaali Oy on markkinoiden johtavia alkoholituotteiden maahantuojia ja vahva markkinajohtaja kansainvälisissä miedoissa alkoholeissa. Yrityksen tuotevalikoima koostuu laadukkaista oluista, siidereistä, viineistä ja vahvoista alkoholituotteista sekä virvoitusjuomista. Vuonna 2016 Servaali Oy:n myynnin arvioidaan ylittävän 20 miljoonaa litraa. Yhtiön palveluksessa on yhteensä 50 myynnin ja markkinoinnin ammattilaista Suomessa, Baltian maissa sekä Ruotsissa. Kotisivut www.servaali.com

Captol Invest Oy on suomalaisomisteinen konserni, jonka toimialoihin kuuluvat laadukkaiden alkoholijuomien maahantuonti ja myynti, ravintolatoiminta, kiinteistöala ja pienpanimotoiminta. Konsernilla on liiketoimintaa Suomessa, Baltian maissa ja Ruotsissa. Captol Invest Oy:n palveluksessa on yli 150 henkilöä ja konsernin liikevaihdon odotetaan ylittävän 45 miljoonaa euroa (ilman veroja) vuonna 2016. Kotisivut www.captolinvest.fi