Servaali on aloittanut yhteistyön legendaarisen viinitalon kanssa

Tänä vuonna 150 vuotista historiaansa juhliva ranskalainen viinitalo Domaines Barons de Rothschild (Lafite) ja laatujuomien maahantuoja Servaali Oy ovat aloittaneet yhteistyön tammikuun 2018 alussa.

Château Lafite Rothschild on ollut Rothschildin perheyrityksen kulmakivi jo vuodesta 1868. Muita yritykselle kuuluvia Bordeaux´n laatuviinitaloja ovat: Château Duhart-Milon, Château Rieussec, Château L’Évangile ja Château Peyre-Lebade.

Vuonna 1988 Rothschild laajensi toimintaansa Chileen, Argentiinaan sekä Ranskan Languedoc-Roussilloniin. Château Lafite kuuluu Bordeaux´n alueen Grand Cru luokiteltujen viinien ylimpään laatuluokitukseen; 1er Grand Cru, jossa on vain viisi viinitaloa.Grand Cru järjestö huolehtii luokiteltujen viinien myynnistä.

Suomen markkinoille Servaali tuo seitsemän viiniä, joista neljä tulee Bordeaux´sta ja kolme Chilestä.

Antti Skogster

Category Lead, Wines & Spirits

mobile +358 40 7249154

antti.skogster@servaali.com