To The Park – Aina kylmää ja laadukasta juomaa

Uuden alkoholilain ja kesän kunniaksi Momentin Restaurants Oy järjestää ravintoloissaan huikean kampanjan kuluttajille.

To The Park –kampanja mahdollistaa kesäkassin ostamisen juomineen Oluthuone Lehdosta, Black Doorista, Tommy Knockerista sekä Kalaravintoloista.

Ravintoloiden ulosmyyntiin on otettu valikoima, jossa on mukana myös pienempiä erikoiseriä huippujuomista. Momentin Restaurants haluaa palvella asiakkaitaan kokonaisvaltaisesti ja panostaa myös ulosmyyntiin sekä sen monipuolisuuteen ja laadukkuuteen myös jatkossa.

”Olemme siirtyneet tuotemyynnistä asiakkaiden elämysten rakentamiseen ja haluamme tuoda sen myös ulosmyynnissä esille. Esimerkkinä Kalaravintoloiden To The Park kesäkassi, joka sisältää tuotteiden lisäksi puistoaktiviteettejä mukaviin yhdessäolon hetkiin. Ulosmyynnin vaihtuva valikoima näkyy myös kausiluonteisena, kevyemmät juomat kesällä ja tuhdimmat talvella”, kertoo Momentin Restaurantsin Kirsi Kankaanpää.

Kirsi Kankaanpää, Business Lead
kirsi.kankaanpaa@momentinrestaurants.com
Puh. 040 507 11 70

• momentin restaurants

Momentin Group Oy on suomalaisomisteinen konserni, jonka toimialoihin kuuluvat laadukkaiden alkoholijuomien tuotekehitys, maahantuonti ja myynti, ravintolatoiminta ja pienpanimotoiminta. Konserniin kuuluvat ravintoloita pääkaupunkiseudulla omistava Momentin Restaurants Oy, Suomen vanhimpiin pienpanimoihin lukeutuva Mallaskosken Panimo osana tuotekehitystä ja vientiä harjoittavaa Momentin International Oy:tä sekä premium juomien maahantuontiin keskittyneet Brew Seeker Oy Suomessa ja Momentin Eesti Oü tytäryhtiöineen Baltiassa. Lisäksi Momentin Group on mukana vähemmistöomistajana mm. Servaali Oy:ssä, yhdessä Suomen markkinoiden johtavimmista alkoholituotteiden maahantuojista.

Yrityksemme vahvan osaamisen pohjana toimii yli 25 vuoden kokemus juomatuote- ja ravintola-alalta. Olemme mukana niissä elämän hetkissä, jotka muistetaan. www.momentingroup.com