Uudistunut Black Door avasi ovensa

Viimeiset puolitoista vuotta Helsingin Kaisaniemessä toiminut legendaarinen ravintola Black Door palasi vihdoin kotiin! Iso Roobertinkadulla aiemmin vuosia toiminut ravintola siirtyi Iso Roban remontin vuoksi evakkoon Kaisaniemeen, mutta nyt se pääsi vihdoin palaamaan takaisin kotikulmilleen. Uudistuneen ravintolan ovet avattiin viime torstaina 18.1.

”Aito Black Doorin henki elää myös uudessa miljöössä ja tutut kasvot tiskin takana varmistavat ammattimaisen palvelun aivan kuten ennenkin. Paluu uudistettuun tilaan samaan aikaan kun Iso Roobertinkatu on saatu näyttävään kuntoon, on kuin lottovoitto meille”, iloitsee Momentin Restaurantsin Business Lead Kirsi Kankaanpää.

Black Door juhlii avajaisiaan kutsuvierastilaisuudella torstaina 15.2. klo 15 alkaen. Kaikki median edustajat ovat tervetulleita tilaisuuteen, laitathan päivän kalenteriisi!

Kirsi Kankaanpää
kirsi.kankaanpaa@momentinrestaurants.com

• momentin restaurants

Momentin Group on suomalaisomisteinen monialayritys, jonka toimialoihin kuuluvat laadukkaiden alkoholijuomien maahantuonti ja myynti, ravintolatoiminta, pienpanimotoiminta, sekä vientitoiminta ja tuotekehitys. Edustamillamme tuotteilla ja palveluilla tuomme lisäarvoa elämän hetkiin. Hetkiin, joihin halutaan jotain, joka nostaa arjen hieman sitä normaalia ylemmäksi, juhlia kruunaamaan, tai onnistumista alleviivaamaan. www.momentingroup.com