Motonet laajenee Mikkeliin - Antti Tiitola aloittaa toimitusjohtajana

Motonet avaa Mikkelin tavaratalon lauantaina 1. lokakuuta osoitteessa Huuhkajankatu 2. Tavaratalon kokonaispinta-ala on n. 3800 neliötä, josta myymäläpinta-alaa on n. 2000 neliötä. Lisäksi tiloihin sijoittuu tulevaisuudessa myös Motonet-korjaamo ja AD VaraosaMaailman tukkumyymälä. Motonet on suomalainen perheyritys, jonka 28 tavarataloa sijaitsevat 26 paikkakunnalla Suomessa ja yksi Virossa Tallinnassa.

‒ Motonetin Mikkelin tavaratalo sijaitsee hyvällä liikepaikalla. Mikkelin seudulla on paljon harrastavia tee-se-itse -ihmisiä, joille ei ole ollut tarjolla aiemmin vastaavaa palvelukonseptia kuin meillä. Tuomme alueelle jotain uutta. Tulemme työllistämään 18 kokoaikaista ja kuusi osa-aikaista työntekijää, kertoo Motonet Oy:n Mikkelin tavaratalopäällikkö Vesa Himanen.

Uusi toimitusjohtaja kilpailukykyä vahvistamaan

Antti Tiitola (49) aloittaa Motonet Oy:n, Varaosamaailma Oy:n ja BG Varasto Oy:n toimitusjohtajana 1.10.2016 lukien. Konsernin emoyhtiön, Broman Group Oy:n hallituksen puheenjohtajana jatkaa Eero Broman ja konsernin toimitusjohtajana jatkaa Harri Broman.

‒ Antti Tiitolalla on vakuuttava kokemus kuluttaja- ja yrityskaupasta. Hänen osaamisensa tulee entisestään vahvistamaan kilpailukykyämme, toteaa Broman Group Oy:n hallituksen puheenjohtaja Eero Broman.

‒ Motonetilla on kaikki mahdollisuudet menestyä ja kasvaa niin kotimaassa kuin ulkomaillakin vielä enemmän. Sen konsepti on ainutlaatuinen koko Euroopassa. Motonetin tavarataloista löytyy 12 erikoisliikkeen tarjonta saman katon alta, ja verkkokauppa toimii hyvin kivijalkamyymälöiden tukena, toteaa Motonet Oy:n toimitusjohtaja Antti Tiitola.

Antti Tiitola on toiminut viimeksi Neste Oyj:ssä liiketoiminta-alueen johtajana, ja aikaisemmin mm. VR-yhtymä Oy:ssä matkustajaliikennedivisioonan johdossa, Lidl Suomi Ky:n toimitusjohtajana sekä Örum Oy:ssä johtotehtävissä.

Asiakaskokemuksessa ja -uskollisuudessa kärkikymmenikössä

Motonet on arvostettu kuluttajin keskuudessa Vuoden 2016 Asiakkuusindeksi -tutkimuksessa kymmenen parhaan joukkoon. Se on Suomen kattavin vuosittainen tutkimus suomalaisten yritysten asiakaskokemuksesta ja -uskollisuudesta. Tutkimukseen vastasi yhteensä yli 2500 suomalaista kuluttajaa.

Motonet Oy, toimitusjohtaja Antti Tiitola, p. 050 648 72, antti.tiitola@bromangroup.fi

Motonet Oy, tavaratalopäällikkö Vesa Himanen, p. 044 419 0521, vesa.himanen@motonet.fi

Seuraa Motonetin uutishuonetta tästä.

Motonet Oy on suomalainen perheyritys, jonka 29 erikoistavarataloa 27 kaupungissa Suomessa ja Virossa myyvät autojen ja moottoripyörien varaosia ja -tarvikkeita, työkaluja, veneily- ja kalastustarvikkeita sekä kodin- ja vapaa-ajantuotteita. Motonetin liikevaihto tilikaudella 2015 oli n. 230 miljoonaa euroa ja yhtiön palveluksessa on n. 1000 henkilöä. Motonet kuuluu Broman Group -konserniin. www.motonet.fi