​Motonet laajenee Raumalle

Motonet aikoo laajentua Raumalle. Uuden rakennettavan autoilijan palvelukeskukseen sijoittuvat Motonet-tavaratalo, Motomaatti-palvelupiste, Motonet-korjaamo sekä rakennuksen yhteyteen tuleva kiinteä itsepalvelu autonpesukatos. Rakennuskokonaisuuden pinta-alaksi tulee n. 4500 neliötä. Hankkeen on tarkoitus valmistua vuoden 2018 lopulla. Motonet on suomalainen perheyritys, jolla on yhteensä 31 tavarataloa, joista 30 sijaitsee Suomessa ja yksi Virossa Tallinnassa.

‒ Motonetin Rauman tavaratalo tulee erinomaiselle liikepaikalle osoitteeseen Kairakatu 1. Alkuvaiheessa tulemme palkkaamaan 25‒30 kokoaikaista työntekijää. Haemme myös korjaamoyrittäjää Motonet-korjaamoon, kertoo Motonet Oy:n toimitusjohtaja Antti Tiitola.

Motonet Oy, toimitusjohtaja Antti Tiitola, p. 050 648 72, antti.tiitola@bromangroup.fi

• kuvat ja videot

Motonet Oy on suomalainen perheyritys, jolla on yhteensä 31 tavarataloa, joista 30 sijaitsee Suomessa ja yksi Virossa Tallinnassa. Ne myyvät autojen ja moottoripyörien varaosia ja -tarvikkeita, työkaluja, veneily- ja kalastustarvikkeita sekä kodin- ja vapaa-ajantuotteita. Motonetin liikevaihto tilikaudella 2016 oli n. 270 miljoonaa euroa ja yhtiön palveluksessa on n. 1200 henkilöä. Motonet kuuluu Broman Group -konserniin. www.motonet.fi