​Motonet laajeni Espoon Hannukseen

Motonet avasi Espoon Hannukseen uuden tavaratalonsa maanantaina 4.6. klo 9.00 osoitteessa Hannuksenpelto 14. Uuden autoilijan palvelukeskuksen yhteyteen sijoittuvat Motonet-tavaratalo, Motonet-korjaamo, rengashotelli ja Motomaatti-palvelupiste. AD VaraosaMaailman yritysmyynti avataan myöhemmin syksyllä ja Motopesu kesän kuluessa. Rakennuskokonaisuuden pinta-ala on n. 8200 neliötä. Motonet on suomalainen perheyritys, jolla on yhteensä 33 tavarataloa, joista 32 sijaitsee Suomessa ja yksi Virossa Tallinnassa.

‒ Motonet Espoo Hannuksen tavaratalo täydentää pääkaupunkiseudun myymäläverkostoamme. Se sijaitsee Länsiväylän kupeessa erinomaisella liikepaikalla, jonka ympärille kasvaa suuri autoilun liikekeskus, kertoo Motonet Oy:n toimitusjohtaja Antti Tiitola.

‒ Asiakkaamme löytävät helposti kattavan tarjontamme ja oheispalvelut, kuten Motomaatti-testaus- ja palveluaseman sekä yrittäjävetoisen Motonet-korjaamon, Servon Oy:n. Uutena palveluna avataan täyden palvelun rengashotelli. Hannus sijaitsee paikassa, jonka ohitse liikkuu paljon veneilijöitä ja kalastajia. Pystymme tarjoamaan heille autotarvikkeiden lisäksi kattavan valikoiman nikkarointiin veneilyyn ja kalastukseen.Työllistämme tällä hetkellä 50 työntekijää joista suurin osa on kokoaikaisia, sanoo Motonet Espoo Hannuksen tavaratalopäällikkö Timo Olkinuora.

Motonet Espoo Hannuksen avajaisia vietetään viikon ajan kaikissa pääkaupunkiseudun tavarataloissa.

Motonet Oy, toimitusjohtaja Antti Tiitola, p. 050 648 72, antti.tiitola@motonet.fi

Motonet Oy, tavaratalopäällikkö Timo Olkinuora, p. 044 419 0601, timo.olkinuora@motonet.fi

Motonet Oy on suomalainen perheyritys, jolla on yhteensä 33 tavarataloa, joista 32 sijaitsee Suomessa ja yksi Virossa Tallinnassa. Ne myyvät autojen ja moottoripyörien varaosia ja -tarvikkeita, työkaluja, veneily- ja kalastustarvikkeita sekä kodin- ja vapaa-ajantuotteita. Motonetin liikevaihto tilikaudella 2017 oli n. 300 miljoonaa euroa ja yhtiön palveluksessa on n. 1200 henkilöä. Motonet kuuluu Broman Group -konserniin. www.motonet.fi