Motonet tuo Mariner-perämoottorit Suomen markkinoille

Motonet ja Mercury Marine tuovat Mariner-perämoottorit takaisin Suomen markkinoille. Marinerit ovat huippunykyaikaisia, hiljaisia ja pienikulutuksisia nelitahtiperämoottoreita, joissa on monipuoliset käyttöominaisuudet. Marinereilla on legendaarisen luotettava maine ‒ eikä suotta, sillä juuri luotettavuutensa ansiosta ne ovat aikojen saatossa olleet suosittuja mm. viranomaisten, ammattikäyttäjien ja kalastajien keskuudessa. Moottorit valmistaa maailman johtava venemoottoreiden valmistaja Mercury Marine.

Mariner-perämoottoreiden myynti alkaa viikolta 10 alkaen kaikissa 34:ssä Motonet-tavaratalossa Suomessa ja Virossa. Huolto- ja takuupalveluista vastaa kattava Mercury Marine -huoltoverkosto yli 90:n huoltopisteen voimin. Huollattamalla moottorit valtuutetussa huoltoliikkeessä, on Mariner-moottoreilla jopa viiden vuoden takuu.

‒ Mariner-perämoottoreiden myötä tarjoamme asiakkaillemme mahdollisuuden hankkia laadukkaita venemoottoreita ja niihin liittyviä tarvikkeita 34:stä tavaratalostamme, jotka sijaitsevat usein lähellä vilkkaita veneilyalueita. Meille ja asiakkaillemme on tärkeää, että tuotteiden takana on Mercury Marine, joka takaa tuotteiden laadun ja takuu- ja jälkimarkkinointipalvelut, sanoo Motonet Oy:n toimitusjohtaja Antti Tiitola.

‒ Motonet-tavaratalot tarjoavat laadukkaan ja koko maan kattavan myymäläverkoston Mariner-moottoreiden myynnille. Motonetin laaja venetarvikkeiden ja kalastusvälineiden valikoima ja perämoottorien myynti tukevat luontevasti toisiaan, Mercury Marine Suomen toimitusjohtaja Jussi Sepponen jatkaa.

Mariner-perämoottoreiden myynti alkaa viiden malliversion voimin. Mariner-perämoottorien myötä paluun tekee myös veneilijöiden luottokaveri ”Mariner-mies”, joka on tuttu Mariner-tuotemerkistä ja mainonnasta jo vuosikymmenten takaa.

Motonet Oy, toimitusjohtaja Antti Tiitola, p. 050 648 72, antti.tiitola@motonet.fi

Mercury Marine Suomi, toimitusjohtaja, Jussi Sepponen, jussi.sepponen@brunswick.com

Motonet Oy on suomalainen perheyritys, jolla on yhteensä 34 tavarataloa, joista 33 sijaitsee Suomessa ja yksi Virossa Tallinnassa. Ne myyvät autojen ja moottoripyörien varaosia ja tarvikkeita, työkaluja, veneily- ja kalastustarvikkeita sekä kodin- ja vapaa-ajantuotteita. Motonetin liikevaihto tilikaudella 2018 oli n. 323 miljoonaa euroa ja yhtiön palveluksessa on n. 1500 henkilöä. Motonet kuuluu Broman Group -konserniin. www.motonet.fi