Mynewsday – päivä viestinnälle ja PR:lle

Blogikirjoitus -

Mynewsday – päivä viestinnälle ja PR:lle

Kokonainen päivä PR:lle ja viestinnälle. Kuulostaa hyvältä, eikö vain? Raivaa siis tilaa kalenteriisi ja varaa aikaa ajatusten ja hyvien ideoiden vaihdolle 14.10.2011.

Tapahtumaan on kutsuttu mielenkiintoisia puhujia. Sosiaalisen median konsultti Joanne Jacobs ja PR-konsultti  Adam Vincenzini jakavat viisauttaan ja kokemuksiaan muun muassa bränditoiminnasta YouTubessa sekä mielipidevaikuttajista. Tämän lisäksi tapahtumassa käsitellään tulevan vuoden PR-, markkinointi- ja viestintätrendejä ja tulemme myös esittelemään Mynewsdeskin uusia tuotepäivityksiä sekä tulevia ominaisuuksia. Mynewsdayn kunniavieras on Projectplacen International PR Manager, Anna Ålenius Mathson. Projectplace voitti Mynewsdeskin jakaman palkinnon parhaasta kansainvälisestä uutishuoneesta vuonna 2010. Ålenius Mathsonin puheenaiheena on kansainvälinen PR.

Mynewsdaytä vietetään kolmen päivän ajan kolmessa eri kaupungissa – matkaamme Tukholmasta Malmön kautta Göteborgiin. Mutta, vaikka tapahtumaa ei tällä kertaa vietetä tällä puolen Itämerta, se ei tarkoita, ettetkö voisi osallistua tapahtumaan myös etäältä. Mynewsdesk nimittäin streamaa kaikki esitykset uutishuoneensa kautta perjantaina. Kaksi viidestä esityksestä on ruotsiksi ja kolme englanniksi.

Englanninkielisten esitysten ajankohdat perjantaina 14.10.2011:

Klo. 13.15 – Adam Vincenzini: Learning from the best and worst

Klo. 14.15 – Joanne Jacobs: Interest is a Skill: Solving Problems with Influencers

Klo. 16.00 - Jonathan Bean ja PR-, markkinointi- ja viestintätrendit vuonna 2012

Etkö pysty seuraamaan esityksiä juuri sinä päivänä? Ei hätää, julkaisemme kaikki esitykset uutishuoneessamme Mynewsdayn jälkeen.

Liity iloiseen seuraamme Mynewsdayn merkeissä 14.10.2011!

Press Officer on Duty

Lehdistön yhteyshenkilö Lehdistökyselyt
Sofia Thorngren

Lehdistön yhteyshenkilö Head of Marketing Communications

Uutishuone on organisaatiosi näyteikkuna

Mynewsdesk on Pohjoismaiden johtava viestinnän ja sisältömarkkinoinnin alusta, jota käyttää noin 5000 yritystä ja 77 000 käyttäjää päivittäin. Pilvipalveluihin perustuvat ratkaisumme sisältävät mediaseurannan, uutishuoneet ja tiedotteiden digitaalisen jakelun sekä PR-tulosten analysoinnin. Vuonna 2003 Tukholmassa perustettu Mynewsdesk on osa norjalaista mediayhtiötä, NHST Media Group AS.