Iframen avulla voit upottaa Hosted Newsroomin verkkosivuillesi

Iframen avulla voit upottaa Hosted Newsroomin verkkosivuillesi

Viestinnän ammattilaiset ovat jo entuudestaan pystyneet räätälöimään social media newsroomiaan Hosted Newsroomin avulla. He ovat esimerkiksi voineet suunnitella uutishuoneensa ilmeen ja värimaailman niin, että se mukailee heidän verkkosivujensa ilmettä. Nyt parannamme palvelua entisestään. Social media newsroomin voi nyt upottaa verkkosivuille iframen avulla.

Yritykset voivat nyt heijastaa social media newsroomiaan tehokkaammin verkkosivuillaan. Iframe-tekniikka tarkoittaa yksinkertaisesti selitettynä sitä, että toinen nettisivu, tässä tapauksessa Mynewdeskin social media newsroom, upotetaan ja näytetään toisella sivustolla, eli yrityksen omalla verkkosivulla.

Tuoreet tutkimukset PR:n ja viestinnän maailmasta, esim. PRWeek’s Media Survey 2010, osoittavat, että viestinnän ammattilaiset näkevät yrityksensä verkkosivun tärkeimpänä kanavana yrityksen lehdistötiedotteiden jakamiseen sekä tuotteiden esittelyyn. Verkkosivujen digitaaliset lehdistöhuoneet ovat keskeisellä sijalla heidän viestinnässään.

Toimittajien ja vaikuttajien keskuudessa tehdyt tutkimukset, esim. Bulldog Reporter – TEKGROUP International – 2010 Journalist Survey on Media Relations Practices, näyttävät, että yritysten verkkosivut ovat myös näiden toimijoiden tärkeimmät tiedonlähteet. Verkkosivun päivitetty lehdistöhuone on siis tärkein lähde, niin viestinnän vastaanottajalle kuin sen lähettäjälle.

Mynewsdesk on kuunnellut markkinoitaan ja tarjoaa nyt asiakkailleen uuden toiminnon jonka avulla yritykset voivat entistä helpommin ja tehokkaammin jakaa digitaalisia lehdistötiedotteitaan sekä tavoittaa toimittajia sekä muita asiasta kiinnostuneita omien verkkosivujensa kautta.

Synkronisointi on avainsana. Kaikki lehdistömateriaali ladataan Mynewsdeskin social media newsroomiin – tekstit, kuvat ja videot – jonka kautta ne heijastetaan yrityksen omille verkkosivulle. Kaikki toiminnot jotka löytyvät social media newsroomista, kuten sosiaalisen median palvelut sekä haku- ja kommentointitoiminnot kuuluvat pakettiin. Käyttöliittymä sovelletaan yrityksen graafiseen ilmeeseen ja julkaistaan Mynewsdeskin julkaisutyökalun avulla.

Viestinnän ammattilaisille tämä tarkoittaa sitä, että lehdistötiedotteiden päivittäminen yhdessä paikassa, eli Mynewsdekissä, riittää. Tämä toiminto säästää aikaa eikä siihen tarvita ohjelmointitaitoja tai monimutkaisia CMS-järjestelmiä.

Hosted Newsroom sisältyy Mynewsdeskin Premium-palveluihin. Sen voi myös ostaa lisäpalveluna muille liittymille.

Saadaksesi lisää tietoa Mynewsdeskistä, seuraa meitä:

Slideshare

Mynewsdesk – The News Exchange Site

Mynewsdesk tekee sen helpommaksi ja nopeammaksi niin yrityksille, toimittajille kuin bloggareille ja mielipidevaikuttajillekin saada osumatarkkaa näkyvyyttä. Mynewsdesk tuo kiinnostuneet käyttäjät ja heitä kiinnostavan tiedon - kuten lehdistötiedotteet, dokumentit, videot ja kuvat yhteen - kaikki käyttäjien asettamien ehtojen ja toiveiden mukaisesti. Kaikki sisältö on optimoitu hakukoneisiin välittömästi ja voidaan automaattisesti julkaista myöskin sosiaalisissa medioissa.

Yritys on perustettu vuonna 2003, 97% asiakkaistamme ovat kertoneet olevansa tyytyväisiä palveluumme ja palveluamme käyttää tällä hetkellä yli 23 000 yritystä.

Press Officer on Duty

Lehdistön yhteyshenkilö Lehdistökyselyt
Sofia Thorngren

Lehdistön yhteyshenkilö Head of Marketing Communications

Uutishuone on organisaatiosi näyteikkuna

Mynewsdesk on Pohjoismaiden johtava viestinnän ja sisältömarkkinoinnin alusta, jota käyttää noin 5000 yritystä ja 77 000 käyttäjää päivittäin. Pilvipalveluihin perustuvat ratkaisumme sisältävät mediaseurannan, uutishuoneet ja tiedotteiden digitaalisen jakelun sekä PR-tulosten analysoinnin. Vuonna 2003 Tukholmassa perustettu Mynewsdesk on osa norjalaista mediayhtiötä, NHST Media Group AS.