MyNewsdesk on pohjoismainen menestystarina – nyt odottavat Aasia ja Englanti.

MyNewsdesk kasvatti liikevaihtoa vuonna 2010 30 MSEK:sta (3,47 M€) 50 MSEK:n (5,78 M€) ja teki voittoa 4 MSEK:a (462 400 €). Kasvua siivitti sekä kysynnän vahva kasvu Ruotsissa, että Norjaan ja Tanskaan avatut uudet toimistot.

"Kasvumme on ollut vahvaa alusta alkaen. Liikevaihtomme 70-95%:n vuosittainen kasvu on vahvistanut organisaatiotamme sekä ollut tyydyttävää omistajillemme", kertoo MyNewsdeskin toimitusjohtaja Peter Ingman.

"Nopeasta kasvustamme huolimatta, sekä myös sen ansiosta, olemme pystyneet koko ajan palkkaamaan lisää henkilökuntaa. Olemme vahvistaneet kaikkia osastojamme ja tämä on tietysti osaltaan vaikuttanut kasvuumme", Ingman jatkaa.

MyNewsdeskillä oli 38 työntekijää vuoden 2009 lopussa ja vuotta myöhemmin jo 58 (kasvua 68 %).

MyNewsdesk on kuluneen vuoden aikana avannut toimistot Norjaan, Tanskaan ja Suomeen. Ingman kertoo laajentumisen syyksi muun muassa kasvaneen kysynnän kotimarkkinoiden ulkopuolella. "Meillä on ollut paljon rekisteröityneitä käyttäjiä ja asiakkaita näillä markkinoilla jo ennen laajentumistamme".

"Meille on ollut luonnollista ja tärkeää seurata käyttäjiämme ja asiakkaitamme markkinoille joilla he toimivat, esimerkiksi muihin pohjoismaihin. Kysynnän vahva kasvu Norjassa vaikutti merkittävästi vuoden 2010 tulokseen", kertoo Peter Ingman.

Singaporeen helmikuussa 2011 avattu toimisto on MyNewsdeskin ensiaskel Aasian kasvaville markkinoille. Lähtökohdat kasvulle ovat erinomaiset ja laajentuminen Singaporeen on Mynewsdeskille strategisesti merkittävä päätös. Seuraava toimisto avataan Englantiin vielä tämän vuoden huhtikuussa.

"Olemme lyhyessä ajan luoneet hyvät yhteydet PR-alan ihmisiin ja huomanneet, että tuotteemme on kilpailukykyinen ja kiinnostava. On kuitenkin selvää, että pitkäaikainen menestys vaatii paljon työtä, sekä jatkuvaa kehittymistä, jotta voimme vastata uusien markkinoiden kysyntään", toimitusjohtaja Peter Ingman kertoo.

Kategoriat

MyNewsdesk tarjoaa yrityksille tehokkaan ja käyttäjäystävällisen tavan tavoittaa asiakkaat, sidosryhmät, media, bloggaajat ja mielipidevaikuttajat, kaikki kohderyhmien omilla ehdoilla. Maailman ensimmäisenä sivustona MyNewsdesk tarjoaa käyttäjilleen vaivattoman pääsyn juuri heitä kiinnostaviin uutisiin, tiedotteisiin, kuviin ja videoihin. Kaikki sisältö on hakukoneoptimoitua ja sosiaalisen median kanaviin sovitettua.

Vuonna 2003 perustettu MyNewsdesk on alansa edelläkävijä. Tällä hetkellä MyNewsdesk palvelee yli 23 000 yritystä ja 97 % asiakkaistamme on tyytyväisiä palveluumme.

Press Officer on Duty

Lehdistön yhteyshenkilö Lehdistökyselyt
Sofia Thorngren

Lehdistön yhteyshenkilö Head of Marketing Communications

Uutishuone on organisaatiosi näyteikkuna

Mynewsdesk on Pohjoismaiden johtava viestinnän ja sisältömarkkinoinnin alusta, jota käyttää noin 5000 yritystä ja 77 000 käyttäjää päivittäin. Pilvipalveluihin perustuvat ratkaisumme sisältävät mediaseurannan, uutishuoneet ja tiedotteiden digitaalisen jakelun sekä PR-tulosten analysoinnin. Vuonna 2003 Tukholmassa perustettu Mynewsdesk on osa norjalaista mediayhtiötä, NHST Media Group AS.