Mynewsdeskillä uudet verkkosivut!

Lehdistötiedote  •  2012-07-13 12:15 EEST

Mynewsdesk on lanseerannut uudet verkkosivut tällä viikolla. Hienot, eikö vain! Uudella, selkeämmällä ulkomuodolla olemme halunneet helpottaa ja tehostaa asiakkaidemme mahdollisuuksia viestiä tehokkaasti myös etusivujemme kautta.

Uudistettu mynewsdesk.fi-sivusto on suunniteltu niin, että sinun uutishuoneesi ja lehdistötiedotteesi ovat entistä enemmän näkyvillä. Etusivuamme pystyy selamaan ns. “infinite scroll”-metodilla, jonka kautta lehdistömateriaalia latautuu jatkuvasti kun vierität sivua alaspäin.

Kun kirjaudut sisään palveluumme, etusivun ylälaitaan ilmaantuu uudistettu työkalumenu, josta näet: Dashboard-, Publish-, Network- ja Analyze-toiminnot sekä Newsroom-painikkeen, jonka kautta pääset yrityksesi uutishuoneeseen. Kun selailet Mynewsdeskin verkkosivuja sisäänkirjautuneena, on kyseinen menu näkyvilläsi koko ajan, varmistaen näin ettet koskaan eksy sivuillamme.

Haluamme painottaa, ettei palvelumme julkaisusysteemi ole uudistuksen myötä muuttunut mitenkään, ainoastaan sivujemme ulkomuoto. Uutena päivityksenä alustallamme on kuitenkin Network-toimintoon tehty uudistus. Virheelliset sähköpostiosoitteet Network-jakelulistoissasi on nykyään merkitty huutomerkillä. Näin osoitteita pystyy helposti poistamaan tai muokkaamaan.

Olemme erittäin ylpeitä tuotekehittäjiemme työstä täällä Mynewsdeskillä ja toivomme, että uusi ilmeemme on sinustakin hieno! Jos sinulla on kysyttävää, niin ota yhteyttä asiakaspalveluumme: finland@mynewsdesk.com tai soita kansainväliseen asiakaspalvelunumeroomme: + 46-(0)8-644 89 50.

Saadaksesi lisää tietoa Mynewsdeskistä, seuraa meitä:

Slideshare

Mynewsdesk - The News Exchange Site

Mynewsdeskin PR & brand engagement-alustan avulla pystyt seuraamaan, tunnistamaan ja olemaan aidossa vuorovaikutuksessa brändillesi tärkeimpien henkilöiden kanssa.

Julkaise reaaliaikaisesti tiedotteita, uutisia, videoita, kuvia sekä muuta lehdistömateriaalia hakukoneoptimoidussa uutishuoneessa, seuraa mitä brändistäsi puhutaan verkossa ja kutsu mielipidevaikuttajia sekä journalisteja verkostoosi. Materiaalisi voidaan myös julkaista automaattisesti eri sosiaalisen median kanaviin, kuten Facebookiin, Twitteriin, Flickriin, Wordpressiin ja Slideshareen. Webanalytiikka-ohjelmamme avulla pystyt analysoimaan PR-työsi tuloksia. Tämän lisäksi pystyt luomaan uutishuoneen Facebook-sivuillesi sekä upottamaan Mynewsdesk-uutishuoneesi yrityksesi verkkosivuille brändisi ilmettä mukaillen.

Mynewsdesk on perustettu vuonna 2003 ja yrityksellä on toimistot Ruotsissa, Suomessa, Norjassa, Tanskassa, Englannissa sekä Singaporessa. Mynewsdesk palvelee yli 25 000 asiakasta ja 97 % Mynewsdeskin asiakkaista ovat tyytyväisiä saamaansa palveluun.

Kommentit (0)

You haven't completed the steps for your Hosted Newsroom