Nina Lallukka Viestintätoimisto Deskiin tuotepäälliköksi

Nina Lallukka Viestintätoimisto Deskiin tuotepäälliköksi

Nina Lallukka on nimitetty Viestintätoimisto Deskin tuotepäälliköksi. Hän aloitti työssään 5.8.

Lallukka siirtyi Deskiin M-Brain Insightista, jossa hän työskenteli key account managerina. Deskissä hän toimii tuotepäällikkönä uutishuoneiden ja viestintäprojektien parissa.

- Deski on minulle luonteva siirto usean mediaseuranta- ja analyysipalveluiden parissa vietetyn vuoden jälkeen. Organisaatioiden viestintäammattilaiset kaipaavat tänä päivänä keinoja, joilla esimerkiksi digitaalisen ympäristön haltuunottoa voisi helpottaa. Uutishuoneiden avulla pystymme tarjoamaan niitä heille, Lallukka toteaa.

Lisätietoja:

Juhani Levola
Kaupallinen johtaja

Nina Lallukka
Tuotepäällikkö

www.viestintatoimistodeski.fi

www.uutishuoneinfo.fi

Viestintätoimisto Deski Oy

Viestintätoimisto Deskin palveluihin kuuluvat lehdistöviestintä ja mediasuhteet, luova suunnittelu ja markkinointiviestintä, strateginen viestintä, sisäinen viestintä sekä digitaaliset palvelut. Yritys on perustettu vuonna 2005 ja se työllistää 25 alan ammattilaista. Viestintätoimisto Deski kuuluu Suomen suurimpien viestintätoimistojen joukkoon ja on MTL:n jäsen. Kotisivut: www.viestintatoimistodeski.fi. Toimittajien ideapankki: www.deski.fi.

Mynewsdesk – älykäs PR- ja brändialusta

Ruotsalaisten journalistien ja verkkokehittäjien luotsaama Mynewsdesk on älykäs PR- ja brändialusta. Sen avulla voit saavuttaa helposti omalle brändillesi tärkeimmät henkilöt ja lisätä heidät omaan verkostoosi. Voit esittää uutisia, videoita, kuvia ja muuta sisältöä hakukoneoptimoidussa uutishuoneessa, saat reaaliaikaista asiakaspalautetta ja voit samanaikaisesti päivittää sisältöä sosiaalisen median kanavissa. Mynewsdesk palvelee yli 25 000 yritystä, ja asiakastyytyväisyysaste on 97 %.

Saadaksesi lisää tietoa Mynewsdeskistä, seuraa meitä:

Slideshare

Press Officer on Duty

Lehdistön yhteyshenkilö Lehdistökyselyt
Sofia Thorngren

Lehdistön yhteyshenkilö Head of Marketing Communications

Uutishuone on organisaatiosi näyteikkuna

Mynewsdesk on Pohjoismaiden johtava viestinnän ja sisältömarkkinoinnin alusta, jota käyttää noin 5000 yritystä ja 77 000 käyttäjää päivittäin. Pilvipalveluihin perustuvat ratkaisumme sisältävät mediaseurannan, uutishuoneet ja tiedotteiden digitaalisen jakelun sekä PR-tulosten analysoinnin. Vuonna 2003 Tukholmassa perustettu Mynewsdesk on osa norjalaista mediayhtiötä, NHST Media Group AS.